PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja moderowania pl.praca.szukana

  • 41. Data: 2004-08-12 18:51:32
    Temat: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

    Użytkownik chinol napisał:

    > ehhh ludzie
    > nie qumacie nawet szyderstwa ??

    Kumamy, kumamy. I podpisuje sie pod tym wszystkim co napisales rekami i
    nogami. Wiem ze nie chcesz zakladac nowej grupy, tylko ze probojesz
    pokazac jak to wszystko wyglada. Jak np wygladaja proby negocjowania z
    moderatorami, ktore zazwyczaj koncza sie w punkcie wyjscia, bo oni maja
    na wszystko swe odpowiedzi i sa zamknieci na jakiekolwiek rozwiazanie,
    ktore nie wychodza od nich samych. I wiesz co? Masz racje! Dla mnie masz
    100% racje.

    Stokrotka

  • 42. Data: 2004-08-12 22:06:30
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba ty napisales w innym watku ze EXPLICITE nigdzie nie jest zapisana
    > procedura zmiany moderatora. Nic nie musisz odszczekiwac bo EXPLICITE ci
    > tego nie dam (chociaz moze bym i znalazl jak bym dobrze poszukal).

    no, nie dasz...

    > Wydzwiek i znaczenie kazdej z wypowiedzi ktore linkowalem byly IMPLICITE
    > oczywiste. Czy nie ?

    Nie, nie były. I właśnie takie teksty jak Twój o hipokryzji nazywamy
    nieuzasadnionymi insynuacjami.
    W moich oczach tracisz zdolność dyskusyjną. EOT.

    > Ty poprostu nie chcesz zauwazyc roznicy :)) Istnieja ludzie, ktorzy
    > 'namaszczaja' nowych moderatorow i kazdy o tym wie. Oni maja decydujacy
    > glos, a nie RFD. Do tych ludzi (chyba) naleza M i J. To tak jak
    > policjant da ci w pysk w ciemnej ulicy i mowi "Idz na skarge na policje".

    ... a tak w ogóle to zacząłbym się też rozglądać za masonami.

    Sigurd

  • 43. Data: 2004-08-13 07:38:28
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [cut all]

    Tx

  • 44. Data: 2004-08-13 07:51:28
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [cut]

    > Nie, nie były. I właśnie takie teksty jak Twój o hipokryzji nazywamy
    > nieuzasadnionymi insynuacjami.
    > W moich oczach tracisz zdolność dyskusyjną. EOT.

    Ok. Kazdy ma prawo do wlasnego sądu na okreslony temat. Nie pisz jednak
    prosze, ze trace zdolnosc dyskusyjna poniewaz rozmawiamy o tym, czy jakas
    czynnosc jest, czy nie jest hipokryzja. Twoje argumenty na nie sa żadne.
    Jesli argumentujesz stwierdzeniem "takie teksty jak twoj .... nazywamy
    nieuzasadnionymi insynuacjami" to nie jest logiczny argument, a tylko
    zachecenie do wiary w jakis dogmat.
    Wiec wg mnie nie jest elegancko wypowiadac takie twierdzenie: poslugujesz
    sie slabymi argumentami a moje obalasz slowami "Nie, nie byly" - to chyba
    troche malo.
    Co do dyskusji - rowniez proponuje EOT, ale nie w ten sposob. EOT, bo
    plaszczyzna porozumienia nie istnieje - tak chyba jest uczciwiej.

    [cut]

    Pozdrawiam
    Tomek