PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - jakie wynagrodzenie?

  • 11. Data: 2003-11-18 18:54:46
    Temat: Re: Programista - jakie wynagrodzenie?
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Uzytkownik "nontox" <s...@s...no> napisal w wiadomosci
    news:bpbo4u$a8p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > no mnie tez sie wydaje :)
    > ale pewnie chlopak tyle nie dostanie :( taki kraj :(
    >
    > programoj za 1500 wydobywaj wegiel za 3500 i rob 18mld dlugu
    >
    > zreszta co to za porgramowanie w Delphi, bedzie trzepal jakies denne
    > bazy danych w paradoxie

    No to malo wiesz, co mozna w Delphi pisac ...

  • 12. Data: 2003-11-18 21:09:26
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    nontox wrote:

    > zreszta co to za porgramowanie w Delphi, bedzie trzepal jakies denne
    > bazy danych w paradoxie

    He; ? Denna to jest raczej Twoja znajomos'c' technologii i narze;dzi
    programistycznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 13. Data: 2003-11-18 21:27:42
    Od: nontox <s...@s...no>

    > No to malo wiesz, co mozna w Delphi pisac ...

    oj panowie sie przysaliscie ofkoz w Delphi mozna duuuzo a wlasciwie
    wszystko :)

  • 14. Data: 2003-11-18 21:28:45
    Od: nontox <s...@s...no>

    Użytkownik Piotr Hosowicz napisał:

    > He; ? Denna to jest raczej Twoja znajomos'c' technologii i narze;dzi
    > programistycznych.
    nie denerwowac sie :) i myslec juz o .NET bo boralnd zdradzil idee
    ObjectPascala, inna sprawa czy dobrze czy zle

  • 15. Data: 2003-11-18 21:31:05
    Od: nontox <s...@s...no>

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

    > s...@s...no news:bpbji6$j40$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Na czym zart polegal?

    zart polega np na tym ze w noramalnym kraju to za tyle bym sie nie
    schylil w Delphi nawet z projektem w stylu kalkulator, a z drugiej
    strony wiem ze ten chlopak tyle nie dostanie :(((

  • 16. Data: 2003-11-19 07:10:01
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "nontox" <s...@s...no> napisał w wiadomości
    > zart polega np na tym ze w noramalnym kraju to za tyle bym sie nie
    > schylil w Delphi nawet z projektem w stylu kalkulator, a z drugiej
    > strony wiem ze ten chlopak tyle nie dostanie :(((

    normalny kraj... jaka fikcja zapachnialo...
    a ja mgr napisalem w delphi bo tak sobie zyczyl promotor i nie byly to bazy
    danych a projekt z kryptografii

  • 17. Data: 2003-11-19 14:05:15
    Od: "Gosc A" <u...@g...pl>

    > zart polega np na tym ze w noramalnym kraju to za tyle bym sie nie
    > schylil w Delphi nawet z projektem w stylu kalkulator, a z drugiej
    > strony wiem ze ten chlopak tyle nie dostanie :(((

    o jakim kraju myslisz? te na poludniu/wschodzie generalnie maja nizsze
    zarobki niz u nas, a w tych zachodnich nikt by go do pracy nie przyjal.
    Student moze zrobic platna praktyke, jezeli oczywiscie jest bardzo dobrym
    studentem i firma chce w niego zainwestowac (raczej teraz w kryzysie nie
    inwestuje sie w studentow). Absolwenci maja problemy ze znalezieniem pracy i
    generalnie ich zarobki sa duzo nizsze od srednich krajowych/min wymagane.

    chyba naczytales sie jakis opowiesci sprzez 2000 roku, swiat sie zmienia, na
    pewno bardzo sie zmienil dla informatykow.

  • 18. Data: 2003-11-19 15:21:20
    Od: nontox <s...@s...no>

    Użytkownik Gosc A napisał:

    > o jakim kraju myslisz? te na poludniu/wschodzie generalnie maja nizsze
    > zarobki niz u nas, a w tych zachodnich nikt by go do pracy nie przyjal.
    myslalem konkretnie o usa

> [...]
    > generalnie ich zarobki sa duzo nizsze od srednich krajowych/min wymagane.
    ja stawiam na samozatrudnienie :) coprawda ciezko wtedy jednemu
    programiscie zrobic cokolwiek ale przynajmniej cos sie robi

    > chyba naczytales sie jakis opowiesci sprzez 2000 roku, swiat sie zmienia, na
    > pewno bardzo sie zmienil dla informatykow.
    moze jasniej i w liczbach

    Pozdro

  • 19. Data: 2003-11-19 16:16:47
    Od: "Kuba Florczyk" <c...@p...onet.pl>

    > 3000pln brutto jak dla mnie jest ok propozycja. jest sluszna cena na
    > poczatek.

    Pewnie w wawce tyle by dostal, gdzie indziej moze pomarzyc, chyba ze to
    firma z kontraktami zagranicznymi ew jakas korporacja.

    pozdr
    kuba

  • 20. Data: 2003-11-23 18:49:56
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Jezeli robisz na zlecenie to bierz 50 zl za godzine. Przynajmniej tyle biora
    powazni ludzie z firm. Jakis czas temu czytalem zwierzenia jakies
    programistki ktora dostaje wynagrodzenie 50 zl za godzine w jakies firmie.
    Za takie pieniadze praca pelnoetatowa to jest jak marzenie...

    Pozdrawiam
    programista i technik informatyk Piotr M.