PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu a dyplom licencjata

  • 1. Data: 2003-11-17 22:02:25
    Temat: Wymiar urlopu a dyplom licencjata
    Od: "joanna" <p...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Problem jak w naglowku.
    Jak dotad nigdzie sie nie doszukalam
    przepisu wyjasniajacego jak nalezy liczyc
    staz pracy do ukonczeniu tego typu studiow;
    chodzi o staz wazny przy naliczaniu wymiaru
    urlopu.
    Czekam na jakies info, chetnie z odnosnikiem
    do Dziennikow Urzedowych.

    Pozdrowienia,

    Aska

  • 2. Data: 2003-11-18 00:41:49
    Temat: Re: Wymiar urlopu a dyplom licencjata
    Od: "Gosciu" <m...@g...pl>

    Użytkownik "joanna" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przepisu wyjasniajacego jak nalezy liczyc
    > staz pracy do ukonczeniu tego typu studiow;
    > chodzi o staz wazny przy naliczaniu wymiaru

    Tak jak za studia wyzsze... Poniewaz dostajesz dyplom ukonczenia studiow
    wyzszych.

    > Czekam na jakies info, chetnie z odnosnikiem
    > do Dziennikow Urzedowych.

    Uff takich informacji to ja nie mam

    Pozdrawiam
    Marcin Goscimski

  • 3. Data: 2003-11-18 08:10:35
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

> [...]
    > chodzi o staz wazny przy naliczaniu wymiaru
    > urlopu.
    > Czekam na jakies info, chetnie z odnosnikiem

    To reguluje Prawo Pracy, które póki co nie rozróżnia studiów magisterskich
    od licencjackich, których właściwie nie było jeszcze kilka lat temu u nas.
    Więc tak jak studia wyższe.

  • 4. Data: 2003-11-18 08:14:42
    Od: "O." <c...@p...nosowa.pl>

    Użytkownik "joanna" <> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > Problem jak w naglowku.

    Wymiar urlopu po ukończenu studiów licencjackich, jest
    taki jak po ukończeniu studiów magisterskcih - uznaje się
    je za 'wykształcenie wyższe'.
    Pamiętaj tylko o jednym: jeśli pracowałaś i studiowałaś jednocześnie
    nie możesz sumować studiów i stażu pracy, aby wyliczyć urlop -
    w kadrach podajesz albo to, albo to jako podstawę do obliczenia wymiaru
    urlopu.
    W starym kodeksie wyższe wykształcenie równało się 8 latom pracy w przypadku
    przeliczania
    na urlop płatny wynikający ze stosunku pracy.
    Jeśli coś pokręciłam proszę o korektę.
    Informacje na temat urlopów można znaleźć w Kodeksie Pracy.

    Pozdrawiam,
    --
    Offieczka