PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co z ppo?

  • 1. Data: 2003-11-17 17:04:39
    Temat: Co z ppo?
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    Czy ktoś wie co się dzieje z grupą pl.praca.oferowana? Brak nowych postów :(
    Cyżby zastój w interesie ?

    pozdrawiam, Robert

  • 2. Data: 2003-11-17 20:31:45
    Temat: Re: Co z ppo?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rob59 <R...@g...pl> wrote:

    > Czy ktoś wie co się dzieje z grupą pl.praca.oferowana? Brak nowych postów :(
    > Cyżby zastój w interesie ?

    A co ma być?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-11-17 21:40:05
    Od: "Artur" <j...@j...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > A co ma być?

    ostatnio sie jakis agresywny zrobiles i nieprzyjemny, user po prostu
    zadal pytanie bo jest lekko zdezinformowany i juz

  • 4. Data: 2003-11-17 21:51:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Artur <j...@j...pl> wrote:

    > ostatnio sie jakis agresywny zrobiles i nieprzyjemny, user po prostu
    > zadal pytanie bo jest lekko zdezinformowany i juz

    Ale czym? Przecież ogłoszenia nie pojawiły się raptem od wczoraj. Nie
    agresywny i nieprzyjemny, tylko skoro jest to grupa moderowana, to wydawało
    mi się oczywiste, że ogłoszenia się ukazują co jakiś czas. Niestety w
    okresie ostatnich 2 tygodni ten czas był średnio raz dziennie, bo przyparły
    mnie trochę obowiązki służbowe i urlop.
    A do tego mam jakiegoś pecha do awarii wszelkiej maści hardwarowej :/

    Za jakieś 2-3 dni powinno wrócić do wcześniejszego trybu ukazywania się
    ogłoszeń 2-3 razy dziennie (inna sprawa, że rośnie też ilość ogłoszeń
    niepoprawnych i śmieci)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-11-18 10:08:56
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    . Niestety w
> [...]
    >
    > Za jakieś 2-3 dni powinno wrócić do wcześniejszego trybu ukazywania się
    > ogłoszeń 2-3 razy dziennie (inna sprawa, że rośnie też ilość ogłoszeń

    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz :)

    pozdrawiam, Robert

  • 6. Data: 2003-11-18 19:46:43
    Temat: Odp: Co z ppo?
    Od: "Mieczu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0t3fb9427bi17cen3e8%s...@h...hell.pl...
> [...]
    >

    > Za jakieś 2-3 dni powinno wrócić do wcześniejszego trybu ukazywania się
    > ogłoszeń 2-3 razy dziennie (inna sprawa, że rośnie też ilość ogłoszeń

    Czy moze oznacza to, ze generalnie rosnie liczba ogloszen? Tzn czy ofer
    pracy jest wiecej czy tez oferty sa niedbale przygotowywane?
    Moze jednak jest to ozywienie w gospodarce tak namietnie wywolywane przez
    Leszka M.