PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - jakie wynagrodzenie?

  • 21. Data: 2003-11-23 18:54:52
    Temat: Re: Programista - jakie wynagrodzenie?
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Za duzo naczytales sie opowiesci podstarzalych webmasterow, ktorzy biora
    polowe ceny samochodu za strone www...
    W Polsce dazy sie do minimalizacji ceny za prace i minimalizacji liczby
    pracownikow. Pozatym najczesciej w wiekszosci miejsc nie ma zbyt wiele
    rodzajow pracy do wyboru. Wysokie ceny zlecen mozna usprawiedliwic jedynie
    ich rzadkoscia.