PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista PHP

  • 21. Data: 2004-12-01 00:31:57
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@i...pl news:5d7a.00000a9a.41ad0897@newsgate.onet.pl

    > moje marzenie - cel ktory zamierzam zrealizowac to nauka platformy
    > .NET przy czym jest to jakas przyszlosc..

    Microsoft i przyszlosc ;) ?
    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 22. Data: 2004-12-01 17:41:23
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał(a):

    > Microsoft i przyszlosc ;) ?

    A co? Myślisz, że niedługo padnie? ;)

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo

  • 23. Data: 2004-12-01 18:40:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@p...pl news:slrncqs0gc.e52.proteus@ender.elsat.net.pl

    > A co? Myślisz, że niedługo padnie? ;)

    Miejmy nadzieje, narazie zaczyna sie od powoolnej lecz nieuniknionej
    recesji IE, http://nt.interia.pl/news?inf=567131

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 24. Data: 2004-12-01 22:34:33
    Od: "Rgx" <r...@p...onet.pl>

    Ech, Rafał&#8230;
    No, ale co Ty na tym zyskasz? Dorośnijże troszkę. Nie widzisz tego że cała ta
    nagonka na M$ jest sterowana przez konkurencję mikrosoftu ??. Śmiać mi się
    chcę nieraz jak widzę jak dzieciaki wypisują wzniosłe bzdury nt. Bila Gatesa,
    i wszelkiego zła jakie firma microsoft wyrządza uciśnionym wieśniakom w
    europie i stanach. Tak jakby Ci byli bezwolni i zmuszani do używania produktów
    tejże firmy, pod karą wiezienia lat trzech. Ja wiem że firma Sun to by zyskała
    na niepowodzeniu micorosftu (choć ostatnio firmy te dziwnie się lubią&#8230; (?)),
    ale dlaczego miałbyś Ty na tym zyskać i chcieć agonii firmy z za oceanu ?
    (jedyne co mi przychodzi do głowy to Twoja chęć aby po upadku kolosa windowsy
    były darmowe&#8230;.).

    Muszę Cię zmartwić, niestety. Jakiś rok temu kapitał MS był szacowany na ok.
    400 Mld dolarów, czyli cztery razy więcej niż np. firma IBM. Takie firmy są
    niezatapialne, chyba że weźmie się za nie socjalistyczny rząd i będzie
    utrudniał im życie jakimiś ustawami. Ale na to też się zanosi, bo na 4 kolejne
    lata władzę przejęli znów republikanie, a ci nie lubią praktyk komunistycznych
    (interwencjonizm) i ucięli głowe tzw. sprawie microsoftu.

    Pozdrowienia dla Ciebie i B.Gatesa (jeśli to czyta) :-)))
    Rgx

  • 25. Data: 2004-12-01 23:22:53
    Od: Cc <c...@g...pl>

    On 2004-12-01 23:34:33 +0100, "Rgx" <r...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > bzdury nt. Bila Gatesa, i wszelkiego zła jakie firma microsoft wyrządza
    > uciśnionym wieśniakom w europie i stanach.

    I nic a nic nie rozumiesz, co to monopol i dlaczego jest be?

    Cc

  • 26. Data: 2004-12-01 23:32:22
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-01, Rgx <r...@p...onet.pl> wrote:
    > i wszelkiego zła jakie firma microsoft wyrządza uciśnionym wieśniakom w
    > europie i stanach. Tak jakby Ci byli bezwolni i zmuszani do używania
    > produktów tejże firmy, pod karą wiezienia lat trzech.
    W Europie, w Polsce. Co prawda nie wieśniacy, a przedsiębiorcy. I, o ile
    mi wiadomo nie pod karą więzienia a grzywny. Ale są zmuszani. Słowo kluczowe
    brzmi: Płatnik.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "przecież pani mówiłem, że tył jest od drugiego pułku, a przód od biedronki"
    /krakowski taksówkarz/

  • 27. Data: 2004-12-01 23:39:49
    Od: "Rgx" <r...@p...onet.pl>

    > I nic a nic nie rozumiesz, co to monopol i dlaczego jest be?

    kto ci (albo mi) broni używać linuxa ?

    Pozdro
    Rgx

  • 28. Data: 2004-12-01 23:48:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@p...onet.pl news:5d7a.00000dff.41ae46f8@newsgate.onet.pl

    > Ech, Rafał&#8230;
    > No, ale co Ty na tym zyskasz?

    Konkurencja, brak szkodliwego monopolu, mozliwosc wyboru.
    Producenci ktorzy trzymaja sie standardow?

    > Dorośnijże troszkę. Nie widzisz tego że
    > cała ta nagonka na M$ jest sterowana przez konkurencję mikrosoftu ??.

    I masonow.

> [...]
    > wyrządza uciśnionym wieśniakom w europie i stanach. Tak jakby Ci byli
    > bezwolni i zmuszani do używania produktów tejże firmy, pod karą

    Microsoft zazwyczaj == slabe oprogramowanie. Ja tam wole zeby w informatyce
    dominowaly firmy, produkty o dobrej jakosci a nie tylko dobrym marketingu.

    Tak samo jak sie nie lubi sieci McDonalds.

    > Muszę Cię zmartwić, niestety. Jakiś rok temu kapitał MS był szacowany
    > na ok. 400 Mld dolarów, czyli cztery razy więcej niż np. firma IBM.

    A niech sobie Bill ma i 1000 Mld USD, tym lepiej dla niego. Ja sie ciesze
    ze rynek i nauka sie rozwija a nie sprowadza sie do "robmy masowe badziewie
    dla glupich uzytkownikow".

    Moze powstanie nowy termin - fastsoft ;)

    > Takie firmy są niezatapialne, chyba że weźmie się za nie
    > socjalistyczny rząd i będzie utrudniał im życie jakimiś ustawami. Ale

    Nie, ja mam nadzieje poprostu ze pozadne firmy sie beda rozwijac :)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 29. Data: 2004-12-01 23:49:52
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@p...onet.pl news:5d7a.00000e27.41ae5643@newsgate.onet.pl

    > kto ci (albo mi) broni używać linuxa ?

    Bill chcial Ci zabronic. Microsoft na spotkaniach swoich przedstawicieli z
    rzadami krajow azjatyckich grozil zeby wybrali windowsa, bo jak wybiora
    linuxa to beda ich scigac za naruszanie patentow ;)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 30. Data: 2004-12-02 08:05:09
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <5...@n...onet.pl>, Rgx wrote:
    > kto ci (albo mi) broni używać linuxa ?

    _Jeszcze_ nikt. Za parę lat możesz nie mieć wyboru - bo po włożeniu
    płytki instalacyjnej komputer napisze Ci: "to oprogramowanie nie jest
    autoryzowane". Tak jak z Xboxem, tylko na większą skalę - i ze sztabem
    prawników ganiających wszystkich próbujących te zabezpieczenia obejść.

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH