PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista PHP › Re: Programista PHP
    From: "Rgx" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista PHP
    Date: 1 Dec 2004 23:34:33 +0100

    Ech, Rafał&#8230;
    No, ale co Ty na tym zyskasz? Dorośnijże troszkę. Nie widzisz tego że cała ta
    nagonka na M$ jest sterowana przez konkurencję mikrosoftu ??. Śmiać mi się
    chcę nieraz jak widzę jak dzieciaki wypisują wzniosłe bzdury nt. Bila Gatesa,
    i wszelkiego zła jakie firma microsoft wyrządza uciśnionym wieśniakom w
    europie i stanach. Tak jakby Ci byli bezwolni i zmuszani do używania produktów
    tejże firmy, pod karą wiezienia lat trzech. Ja wiem że firma Sun to by zyskała
    na niepowodzeniu micorosftu (choć ostatnio firmy te dziwnie się lubią&#8230; (?)),
    ale dlaczego miałbyś Ty na tym zyskać i chcieć agonii firmy z za oceanu ?
    (jedyne co mi przychodzi do głowy to Twoja chęć aby po upadku kolosa windowsy
    były darmowe&#8230;.).

    Muszę Cię zmartwić, niestety. Jakiś rok temu kapitał MS był szacowany na ok.
    400 Mld dolarów, czyli cztery razy więcej niż np. firma IBM. Takie firmy są
    niezatapialne, chyba że weźmie się za nie socjalistyczny rząd i będzie
    utrudniał im życie jakimiś ustawami. Ale na to też się zanosi, bo na 4 kolejne
    lata władzę przejęli znów republikanie, a ci nie lubią praktyk komunistycznych
    (interwencjonizm) i ucięli głowe tzw. sprawie microsoftu.

    Pozdrowienia dla Ciebie i B.Gatesa (jeśli to czyta) :-)))
    Rgx