PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista PHP

  • 1. Data: 2004-11-29 16:30:22
    Temat: Programista PHP
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    Jakie wg. Was szanse ma na rynku pracy prosgramista PHP (+ MySQL, PostreSQL) i
    kilkuma innymi umiejetnosciami zwiazanymi z ta dziedzina?

  • 2. Data: 2004-11-29 17:28:49
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    co lepszy 12 latek dobrze biega po PHP i SQL,
    ale technologie są bardzo popularne więc szanse
    nie są małe

  • 3. Data: 2004-11-29 17:29:45
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    Michał wrote:
    > ... prosgramista ... kilkuma ..

    Jeśli będzie tak niedbale programować jak pisze to nikłe.
    Maciek

  • 4. Data: 2004-11-29 19:20:49
    Od: "Łukasz Konkel" <l...@w...ps.pl>

    > Jakie wg. Was szanse ma na rynku pracy prosgramista PHP (+ MySQL,
    > PostreSQL) i

    moim zdaniem bardzo duzo, jezeli bedzie sie rozwijal, ja zaczalem jako taki
    programista, teraz doszla opieka nad serweram (instalacja + administracja)
    oraz poczatki JAVY

  • 5. Data: 2004-11-29 19:47:06
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    redakcja_v@t...@g...pl news:cofm79$l3f$1@news.dialog.net.pl

    > co lepszy 12 latek dobrze biega po PHP i SQL,
    > ale technologie są bardzo popularne więc szanse
    > nie są małe

    Tylko ze biega = umie cos napisac na zaliczenie, a _specjalisci_ sa zawsze
    potrzebni (w powaznych firmach itd)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 6. Data: 2004-11-29 21:28:43
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    > Jeśli będzie tak niedbale programować jak pisze to nikłe.
    > Maciek

    sorki... zauwazylem to dopiero w momencie gdy puscilem posta... nie chcialem
    juz doklejac odpowiedzi z poprawnym pytaniem...

  • 7. Data: 2004-11-29 21:39:00
    Od: m...@i...pl

    > co lepszy 12 latek dobrze biega po PHP i SQL,
    > ale technologie są bardzo popularne więc szanse
    > nie są małe

    Tak, tylko, że nie kazdy 12-latek potrafi wykonac na zlecenie projekt
    wymagajacy realizacji w scisle okreslonym terminie, projekt bezpieczny,
    funkcjonalny...

    Mimo pewnej prostoty i wygody trzeba sie nie zle napracowac by wykonac porzadny
    projekt w PHP

  • 8. Data: 2004-11-29 23:42:42
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13>

    On Mon, 29 Nov 2004 20:20:49 +0100, Łukasz Konkel wrote:

    > moim zdaniem bardzo duzo, jezeli bedzie sie rozwijal, ja zaczalem jako taki
    > programista, teraz doszla opieka nad serweram (instalacja + administracja)
    > oraz poczatki JAVY

    Lepiej tak nie mów, niektórzy tutaj mają niskie mniemanie o tego typu
    zajęciach.. ;P

    --
    Pozdrawia m.

  • 9. Data: 2004-11-30 08:22:43
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > funkcjonalny...
    >
    > Mimo pewnej prostoty i wygody trzeba sie nie zle napracowac by wykonac

    Jest tyle gotowych klockow, ze w wiekszosci przypadkow jest to skladanie
    modulow i dopasowywanie do potrzeb, a nie pisanie od zera.
    Fakt, ze widzialam sporo projektow, w ktorych uzytkownik przegladarki mogl
    wysylac polecenia do bazy z linii adresu i nie tylko, ale nie robili tego
    12-latkowie, tylko dorosli ludzie, ktorzy z niezrozumialych dla mnie
    wzgledow upierali sie pisac kod od podstaw.

    I.

  • 10. Data: 2004-11-30 08:44:38
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 30 Nov 2004 09:22:43 +0100, na pl.praca.dyskusje, Immona napisał(a):

    > porzadny
    >
    > Jest tyle gotowych klockow, ze w wiekszosci przypadkow jest to skladanie
    > modulow i dopasowywanie do potrzeb, a nie pisanie od zera.

    Owszem, ale takie klocki do zastosowan komercyjnych zazwyczaj darmowe nie
    sa :]

> [...]
    > 12-latkowie, tylko dorosli ludzie, ktorzy z niezrozumialych dla mnie
    > wzgledow upierali sie pisac kod od podstaw.

    A z ta linia polecen to cos zlego? Jesli tylko calosc jest dobrze
    zabezpieczona, to samo wysylanie danych przez linie polecen dla maniakow
    moze byc przyjemne, a reszcie do niczego chyba niepotrzebne i w niczym nie
    przeszkadzajace.

    ...choc z drugiej strony patrzac na watek o bugu w serwisie gratki, chyba
    latwiej mi pojac Twoja uwage :)

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl