PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista Delphi jakie zarobki ?

  • 1. Data: 2005-06-18 12:39:18
    Temat: Programista Delphi jakie zarobki ?
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Witam !!!!

    Mam pytanko ile może wymagać co do płacy programsita Delphi ?

    - doświadczenie w pracy 1 rok, zrealizowanych kilkanaście projektów,
    - miejsce pracy : śląsk,
    - praca stała

  • 2. Data: 2005-06-18 16:35:26
    Temat: Re: Programista Delphi jakie zarobki ?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Mam pytanko ile może wymagać co do płacy programsita Delphi ?
    >
    > - do?wiadczenie w pracy 1 rok, zrealizowanych kilkana?cie projektów,
    > - miejsce pracy : ?l?sk,
    > - praca stała

    2 tys netto

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-20 12:24:28
    Od: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > 2 tys netto

    Życzę powodzenia! Szukam pracy od 4 m-cy byłam na rozmowie m.in w Katowicach
    (mam tytul inżyniera, dyplom z oceną 6, 5 lat doswiadczenia Delphi,
    InterBase) i zaproponowali 1800 netto (no niby prawie 2 tys ale... jestem z
    innego miasta musiałabym wynająć mieszkanie)

    --
    Pozdrawiam, Kamila

  • 4. Data: 2005-06-20 13:22:51
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "Kamila K." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Katowicach

    > (mam tytul inżyniera, dyplom z oceną 6, 5 lat doswiadczenia Delphi,

    a od kiedy sa 6-stki ? hmm..

  • 5. Data: 2005-06-20 14:04:01
    Od: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tk" <k...@o...net.pl> napisał w wiadomości

    > a od kiedy sa 6-stki ? hmm..

    a no są, w szczególnych przypadkach,
    Z pracy dyplomowej dostałam 5
    Z obrony 5
    A koncową ocenę na dyplomie, (naktórą składa sie nie tylko praca dyplomowa),
    dostałam 6

    --
    Pozdrawiam, Kamila

  • 6. Data: 2005-06-20 14:08:41
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > InterBase) i zaproponowali 1800 netto (no niby prawie 2 tys ale... jestem
    > innego miasta musiałabym wynająć mieszkanie)

    Jeśli to ta firma, o której myślę (blisko torów ;) ), to na więcej nie licz

  • 7. Data: 2005-06-20 14:09:09
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A koncow? ocenę na dyplomie, (naktór? składa sie nie tylko praca dyplomowa),
    > dostałam 6

    Nogi, nogi, nogi ... nogi roztanczone .... ;-)))))))))

  • 8. Data: 2005-06-20 17:57:22
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    >
    > Mam pytanko ile może wymagać co do płacy programsita Delphi ?
    >
    > - doświadczenie w pracy 1 rok, zrealizowanych kilkanaście projektów,

    Kilkanascie projektow w ciagu pierwszego roku pracy?

    To nie wzbudza zaufania.

    sz.

  • 9. Data: 2005-06-20 18:10:20
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To nie wzbudza zaufania.

    Zdecydowanie małe pchły a nic większego.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-06-20 18:19:50
    Od: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości
    > Nogi, nogi, nogi ... nogi roztanczone .... ;-)))))))))

    Nie jest to miłe skoro uważasz że oceny dostaję za nogi, mam nadzieję że to
    taki żarcik !!!

    P.S.
    Na obronie byłam w spodniach ;-)))
    --