PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista Delphi jakie zarobki ?

  • 11. Data: 2005-06-20 18:31:00
    Temat: Re: Programista Delphi jakie zarobki ?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie jest to miłe skoro uważasz że oceny dostaję za nogi, mam nadzieję że to
    > taki żarcik !!!

    To jest taki zarcik wlasnie :>
    Co do nog ... to zapraszamy do Krakowa na prezentacje przy piwie ;-)))))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2005-06-20 18:36:12
    Od: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > To jest taki zarcik wlasnie :>
    > Co do nog ... to zapraszamy do Krakowa na prezentacje przy piwie ;-)))))

    Hmmm przemyślę tą propozycję ;-)))
    Może akurat będę jachała na rozmowę w sprawie pracy ;-)))

    --
    Pozdrawiam, Kamila

  • 13. Data: 2005-06-20 18:39:58
    Od: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli to ta firma, o której myślę (blisko torów ;) ), to na więcej nie
    > licz

    Nie wiem czy koło torów, ale ma dość dużo wspolnego z moim imieniem i softem
    --
    Pozdrawiam, Kamila

  • 14. Data: 2005-06-20 19:34:20
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Może akurat będę jachała na rozmowę w sprawie pracy ;-)))

    Daj znac wczesniej ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2005-06-20 21:53:16
    Od: Vetch <...@...3.4>

    Kamila K. wrote:

    > Nie wiem czy koło torów, ale ma dość dużo wspolnego z moim imieniem i softem

    dobre, dobre :-)
    Branża aptekarska, a soft robią w Delphi - masz duże szanse :-)
    Swoją drogą, imo powinnaś spróbować wystartować może też do Motorli, bo
    oni "chcą" kobiet :-) Jedyny zonk, o ile się nie mylę, to trzeba znać c++.

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/

  • 16. Data: 2005-06-21 05:35:00
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    > Nie wiem czy koło torów, ale ma dość dużo wspolnego z moim imieniem i
    > softem
    > --
    No to to jest ta firma. 1800 netto na początek to u nich całkiem sporo

  • 17. Data: 2005-06-21 06:39:59
    Od: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vetch" <...@...3.4> napisał w wiadomości
> [...]
    > oni "chcą" kobiet :-) Jedyny zonk, o ile się nie mylę, to trzeba znać c++.

    No właśnie to mój mankament że nie znam C++ tak dobrze jak Delphi, chyba
    czas się doszkolić ;)

    --
    Pozdrawiam, Kamila

  • 18. Data: 2005-06-21 06:41:12
    Od: "Kamila K." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > No to to jest ta firma. 1800 netto na początek to u nich całkiem sporo

    No nie jest to mało jak na początek, ale jak bym wynajęła mieszkanie to nie
    za wiele by mi zostało :(

    --
    Pozdrawiam, Kamila

  • 19. Data: 2005-06-21 08:11:10
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    Użytkownik "Kamila K." <k...@p...onet.pl> napisał

    > No właśnie to mój mankament że nie znam C++ tak dobrze jak Delphi, chyba
    > czas się doszkolić ;)

    no to faktycznie musisz to zrobić, bo rynek, szczególnie zagraniczny opiera
    się w 80% na C++, albo innych obiektowych językach (Java/C#). Kiedyś też
    dłubałem w Delphi, ale imho on jest jak wrapper i uczy złych nawyków
    proceduralnego myślenia (jak VB) i potem trudno się przesiąść, ale naprawdę
    warto i po prostu TRZEBA :-)

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/

  • 20. Data: 2005-06-22 12:53:31
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 21 Jun 2005 10:11:10 +0200, "Vetch" <...@...3.4> wrote:

    >Kiedyś też
    >dłubałem w Delphi, ale imho on jest jak wrapper i uczy złych nawyków
    >proceduralnego myślenia (jak VB)

    Ciekawe spostrzeżenie. W którym miejscu?
    --
    - Maciej Kulawik ----------------