PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie do Urzedu Pracy przez net - czy to niemozliwe?

  • 1. Data: 2005-06-18 19:19:55
    Temat: ogloszenie do Urzedu Pracy przez net - czy to niemozliwe?
    Od: "LeFeu" <l...@o...pl>

    Cześć,

    Szukam i nie moge znalezc. Czy ktos sie orientuje czy mozna dac ogloszenie o
    pracy do UP przez internet, ewentualnie przez telefon??

    pzdr

  • 2. Data: 2005-06-19 06:40:15
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

    Użytkownik "LeFeu" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    >
    > Szukam i nie moge znalezc. Czy ktos sie orientuje czy mozna dac ogloszenie
    > pracy do UP przez internet, ewentualnie przez telefon??

    Krakowski UP ma swoja strone i na niej oferty (chociaz nie wiem na ile sa
    aktualizowane)
    http://www.krakow.pl/msp/rynek/oferty.php
    Moze inne urzedy tez je maja... trzeba by poszukac

    Troche ofert z roznych urzedow pracy znajdziesz na
    http://www.epuls.praca.gov.pl/

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 3. Data: 2005-06-19 08:39:37
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kropelka [Sun, 19 Jun 2005 08:40:15 +0200]:

    > Troche ofert z roznych urzedow pracy znajdziesz na

    Jemu chodzi o _zamieszczenie_ a nie czytanie ;-)

    Kira

  • 4. Data: 2005-06-19 18:16:03
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    LeFeu; <d91s4u$27$1@news.onet.pl> :

    > Cześć,
    >
    > Szukam i nie moge znalezc. Czy ktos sie orientuje czy mozna dac ogloszenie o
    > pracy do UP przez internet, ewentualnie przez telefon??

    W W-wie widziałem [chyba?] faksowane - pewnie zależy od nastawienia
    pracowników UP - czyli do indywidualnych negocjacji. ;)

    Flyer

  • 5. Data: 2005-06-19 20:34:40
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Jemu chodzi o _zamieszczenie_ a nie czytanie ;-)

    UUU... to przepraszam:-)

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 6. Data: 2005-06-20 11:10:18