PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki

  • 1. Data: 2002-05-13 18:44:09
    Temat: zarobki
    Od: a...@w...pl

    witam,
    jestem nowa na grupie i mam problem,
    jutro ide na rozmowe kwalifikacyjna na stanowisko recepcjonistki i mam
    pytanie w zwiazku z tym
    ile moze zarobic recepcjonistka w hotelu 3* w szczecinie?
    czy ktos sie orientuje?
    i drugie pytanie czy ktos wie ile mozna zarobic pracujac w
    telemarketingu?
    dziekuje
    Ewa

  • 2. Data: 2002-05-17 13:15:37
    Temat: Re: zarobki
    Od: <u...@s...pl>

    Mam kuzynke ktora pracuje w telemarkteingu, zarobek zalezy od liczby
    umowionych osob a scislej, od liczby
    uwmowionych i odbytych pokazow, przeprowadzonych pozniej przez dealerow.
    Od takiego spotkania ma 4 zl ( kurcze teraz nie wiem czy brutto czy
    netto), w kazdym badz razie wychodzi( mowi, ze niezle) ok.1000zl na
    miesiac...na reke.
    Pracuje raczej od poludnia do okolo 22.

    --
    pozdrawiam