PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z pracodawcą

  • 1. Data: 2006-05-06 15:42:17
    Temat: Problem z pracodawcą
    Od: "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl>

    Witam
    Moj kumpel ma powazny problem... pisze w jego imieniu bo prosil o pomoc.

    Wszyscy pracujemy / pracowalismy w jednej bardzo duzej firmie. Krzysiek
    (kumpel) zostal zwolniony 5 miesiecy temu w wyniku intrygi,
    kablowania,dupochronu itd po wielu latach pracy. Zabrano mu klucze,
    wyprowadzono z firmy i papa (natychmiast). Niestety mial na swoim stanie
    zapisany sprzet wart w sumie 20.000 zl. Kilkanascie komputerow, sprzet
    sieciowy itd itp. Nie mial mozliwosci sie z tego rozliczyc bo firma o tym
    zapomniala. Wyjechal do Holandii i szczesliwie tam sobie pracuje. Niestety
    szef naszej firmy sie o tym dowiedzial i... natychmiast polecial do jego
    zony, ktora tez u nas pracuje i powiedzial, ze jesli Krzysiek w ciagu 7 dni
    nie rozliczy sie ze sprzetu ktory nakradl (czyt. z ktorego firma nie umiala
    sie rozliczyc) to ja wywali. Takie zagranie w stylu 'obrazonego nastolatka'.
    Jak to zwykle bywa bedzie teraz szukal na nia haka, tak by zwolnic ja nie
    dajac jej szans obrony.

    Co sadzicie o takiej sytuacji ? Co ta dziewczyna powinna zrobic ?

    Pozdrawiam

    Paluch

  • 2. Data: 2006-05-06 22:11:33
    Temat: Re: Problem z pracodawcą
    Od: "Bernard Wszoła" <b...@w...pl>

    Użytkownik "TomkoPaluch" <g...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnic ja nie dajac jej szans obrony.
    >
    > Co sadzicie o takiej sytuacji ? Co ta dziewczyna powinna zrobic ?

    Dobrym sposobem na takiego szefa jest zestaw "Mały Michnik", czyli nagranie
    rozmowy i prób szantażu, kobieta będzie miała dowód w sądzie pracy. Bo jeśli
    ten szef zechce ją zwolnić to zawsze znajdzie powód albo tak jej utrudni
    pracę że sama się zwolni

  • 3. Data: 2006-05-08 10:30:29
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    jeśli
    > ten szef zechce ją zwolnić to zawsze znajdzie powód albo tak jej utrudni

    A najlepszym jest zostawienie takiego szefa i niech sobie sam pracuje bo
    nawet jeśli wygra w sądzie to jaką ma przyszłość w fimie.

  • 4. Data: 2006-05-08 13:49:35
    Od: "Bernard Wszoła" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nagranie
    > jeśli
    >
    > A najlepszym jest zostawienie takiego szefa i niech sobie sam pracuje bo
    > nawet jeśli wygra w sądzie to jaką ma przyszłość w fimie.

    Nie ma żadnej przyszłość ale zostanie pewna satysfakcja z osiągnięcia celu i
    dogryzieniu durnemu szefowi