PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przy instalacji sieci i samochód firmowy gratis

  • 1. Data: 2006-05-06 12:52:08
    Temat: Praca przy instalacji sieci i samochód firmowy gratis
    Od: " Paweł" <s...@g...pl>

    Witam

    Znajomy powiedział mi że w firmie jego znajomych mógłbym instalować sieci;
    dostaje własny samochód (który firma wzięła w leasing); i podobno 1600 zł
    ale z tego płacę paliwo a faktury oddaje dla nich... czy to uczciwa i
    normalna umowa?
    Jeździć tak dużo nie potrzeba; miesięcznie jakieś 600 zł na paliwo by szło z
    tego co liczyłem.
    Tylko dziwi mnie fakt że dostaje kasę a muszę ją wydawać... jak to jest w
    innych firmach?

  • 2. Data: 2006-05-06 14:49:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 6 May 2006 12:52:08 +0000 (UTC), " Paweł"
    <s...@g...pl> zakodował:

    >czy to uczciwa i
    >normalna umowa?

    Nie
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-05-06 21:38:50
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    Paweł napisał(a):
> [...]
    > dostaje własny samochód (który firma wzięła w leasing); i podobno 1600 zł
    > ale z tego płacę paliwo a faktury oddaje dla nich... czy to uczciwa i

    Nie.

    > Jeździć tak dużo nie potrzeba; miesięcznie jakieś 600 zł na paliwo by szło z
    > tego co liczyłem.

    W umowie pewnie ma, ze ponosi koszty eksploatacji pojazdu. A jak sie cos
    zepsuje to kto ponosi tego koszty?

    > Tylko dziwi mnie fakt że dostaje kasę a muszę ją wydawać... jak to jest w
    > innych firmach?

    U mnie w firmie prowadzona jest książka pojazdu.

  • 4. Data: 2006-05-08 10:53:45
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Jeździć tak dużo nie potrzeba; miesięcznie jakieś 600 zł na paliwo by szło
    > tego co liczyłem.

    Jaką masz pewność, że za miesiąc-dwa nie dostaniesz dwa razy więcej zleceń
    do roboty? I wtedy paliwo zeżre Ci wszystko. Tego typu koszty - przerzucone
    na pracownika - są nie do przewidzenia...

    Pozdrr.,
    Boa.