PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy za poprzednią umowę

  • 1. Data: 2006-05-06 11:07:41
    Temat: Świadectwo pracy za poprzednią umowę
    Od: raku <raku/spam-off/@buziaczek.pl>

    Witam wszystkich,
    Problem powstał przez żonę, która pracowała na umowę o zastępstwo przez ok.
    miesiąc, następnie umowę zamieniono jej na czas określony (1 rok - umowa do
    2007 roku). Ciągłość pracy ma zachowaną. Wczoraj otrzymała świadectwo pracy
    za czas zastępstwa.

    Ja pracowałem przez rok na umowie na czas określony, którą to przedłużono mi
    na czas nieokreślony (i nadal pracuję). Czy mam zgłosić się do pracodawcy
    po świadectwo pracy za okres umowy na czas określony, czy dostanę takie
    świadectwo za cały okres tam przepracowany w momencie złożenia
    wypowiedzenia?

    Pytam, bo żona powiedziała mi, że muszę takie świadectwo sam odebrać i mam
    na to 3 lata (co wydaje mi się trochę głupie i nielogiczne).

    --
    raku
    raku/spam-off/@buziaczek.pl

  • 2. Data: 2006-05-06 14:48:54
    Temat: Re: Świadectwo pracy za poprzednią umow
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 06 May 2006 13:07:41 +0200, raku
    <raku/spam-off/@buziaczek.pl> zakodował:

    >Ja pracowałem przez rok na umowie na czas okre?lony, któr? to przedłużono mi
    >na czas nieokre?lony (i nadal pracuję). Czy mam zgłosić się do pracodawcy
    >po ?wiadectwo pracy za okres umowy na czas okre?lony, czy dostanę takie
    >?wiadectwo za cały okres tam przepracowany w momencie złożenia
    >wypowiedzenia?

    Dostaniesz najprawdopodobniej jedno. Kiedyś było tak, że do każdej
    umowy musiało być świadectwo. Może w tamtej firmie mają niedouczoną
    kadrową starej daty (chociaż to byłoby dziwne, skoro znają umowę na
    zastępstwo).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-05-06 22:58:58
    Temat: Re: ?wiadectwo pracy za poprzedni? umow?<input type=hidden name=followup_to value=
    Od: "Dominix" <k...@o...pl>

    § 11. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę z
    pracownikiem, z którym dotychczasowy pracodawca nawiązuje kolejną
    umowę o pracę bezpośrednio po rozwiązaniu lub wygaśnięciu
    poprzedniej umowy o pracę, pracodawca jest obowiązany wydać
    pracownikowi świadectwo pracy, tylko na jego żądanie.

    Czyli wydał ale nie musiał.Więc nie trzeba.Dostaniesz na koniec
    okresu pracy
    pzdr
    Dominix

  • 4. Data: 2006-05-06 23:11:50
    Temat: Re: Świadectwo pracy za poprzednią umowę
    Od: raku <raku/spam-off/@buziaczek.pl>

    Dzię?i za odpowiedzi, już wszystko rozumiem.

    --
    raku
    raku/spam-off/@buziaczek.pl