PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z CV

  • 11. Data: 2005-05-21 12:20:36
    Temat: Re: Problem z CV
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d6knjt$j6r$1@inews.gazeta.pl...

    > Re to: 'madzik' [Fri, 20 May 2005 15:06:27 +0200]:

    > Z moich prywatnych doswiadczen -- masz racje. W co bardziej
    > "cywilizowanych" krajach jest nieco inna mentalnosc, i np.
    > ceni sie uczciwosc. Kombinacje ja nieco podwazaja... Pare
    > innych powodow tez by sie zreszta znalazlo.

    W bardziej cywilizowanych krajach nie zdarzaja sie po prostu sytuacje
    "zmuszajace do kombinowania". Okolicznosci, gdyby ktos chcial byc
    krysztalowo uczciwy, mozna uznac za nie usprawiedliwiajace w zadnym
    przypadku, ale trudno nie rozumiec ludzi pracujacych na czarno, gdy
    potrzebuja przezyc, a nikt ich nie chce zatrudnic na bialo, bo wszystkich
    sklonnych ich zatrudnic nie stac na koszty skladek. U nas poziom obciazen
    nie jest dopasowany do poziomu zamoznosci spoleczenstwa tak, zeby biznesowa
    "drobnica" mogla spokojnie i legalnie funkcjonowac.

    I.