PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia - dojazd

  • 1. Data: 2005-05-20 08:35:07
    Temat: Anglia - dojazd
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    Witam.
    Chcę jechać na początku lipca do Anglii, ale ceny biletów lotniczych trochę
    mnie przerosły.
    Jeszcze miesiąc temu za 350zł można było dostać bilet w dwie strony, ale
    niestety możliwość wyjazdu pojawiła się przedemną dopiero teraz, kiedy ceny
    znacznie podskoczyły.

    Jaki rodzaj transportu i jakich przewoźników byście polecili?

    Z góry dziękuje za pomoc.

    pozdrawiam
    Wizard

  • 2. Data: 2005-05-20 19:55:25
    Temat: Re: Anglia - dojazd
    Od: Traper <t...@i...pl>

    Pewnego pięknego dnia: Fri, 20 May 2005 10:35:07 +0200,
    osoba :"Wizard" napisał(a):

> [...]
    >znacznie podskoczyły.
    >
    >Jaki rodzaj transportu i jakich przewoźników byście polecili?

    Na tej stronce znajdziesz linki do wiekszości, moze nawet do
    wszystkich tanich lini lotniczych w polsce i europie
    http://www.mojeprzeloty.pl/linie-lotnicze.php

    Pozdrawiam

    Traper.

  • 3. Data: 2005-05-21 10:10:05
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    > Jeszcze miesiąc temu za 350zł można było dostać bilet w dwie strony

    Raczej tez ciezko bylo - rezerwowalem lot w polowie kwietnia i w
    Centralwings zaplacilem 270 zl w jedna strone (juz z oplatami lotniczymi).
    Jak chcesz na prawde tanio (ale za to srednio wygodnie - autobus brrr) to
    poszukaj prywatnego przewoznika - kumpel w zeszlym roku kupowal bilet
    tydzien przed wyjazdem i zaplacil 350 zl w dwie strony (studen, mial troche
    znizki - chyba 10%).

    Dysiek