PracaGrupypl.praca.dyskusje › Huawei - prośba o opinie jako pracodawcy

  • 1. Data: 2005-05-20 07:10:01
    Temat: Huawei - prośba o opinie jako pracodawcy
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Czy ma ktoś doświadczenia z ww firmą. Proszę o opinię
    Pozdrawiam

    M.

  • 2. Data: 2005-05-20 07:42:41
    Temat: Re: Huawei - prośba o opinie jako pracodawcy
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ma ktoś doświadczenia z ww firmą. Proszę o opinię
    > Pozdrawiam
    >
    > M.

    Ja miałem do czynienia jako doradca personalny, najogólniej mówiąc badałem
    siły działu sprzedaży.

    Ciekawa firma - zarządzana przez Chińczyków, bardzo prężnie rozwijająca się
    i bardzo agresywnie połykająca rynek.

    Nastaw się na ostrą pracę, bo Huawei i Cisco walczą o każdy najmniejszy
    fragmencik rynku.

    Zespół w całości młody. Klimat mocno korporacyjny. Dbają o rozwój
    pracowników.

    Więcej szczegółów poznasz w praktyce.

    pozdrawiam
    m.

  • 3. Data: 2005-05-22 14:12:36
    Od: marcins <m...@c...pl>

    k...@W...gazeta.pl wrote:
    > Czy ma ktoś doświadczenia z ww firmą. Proszę o opinię
    > Pozdrawiam
    >
    > M.

    srednio placa..jak jestes dobry to za malo ;(

    m.

  • 4. Data: 2005-05-24 19:12:41
    Od: "Indiana" <m...@p...onet.pl>

    > Zespół w całości młody. Klimat mocno korporacyjny. Dbają o rozwój
    > pracowników.

    Czy można wiedzieć co oznacza "klimat mocno korporacyjny"?

    Również jestem zainteresowany...

    /Indiana

  • 5. Data: 2005-05-24 19:16:11
    Od: "Indiana" <m...@p...onet.pl>

    > srednio placa..jak jestes dobry to za malo ;(

    A czy możnaby się dowiedzieć co oznacza "średnio płacą"?

    /Indiana

  • 6. Data: 2005-05-25 08:09:12
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 10:11:21 +0200, Maciek Sobczyk
    <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał:

    > To znaczy, że mają mocno rozwinięty system procedur, podziału kompetencji
    > pracowników, kanały komunikacji etc. To jest firma chińska, zarządzana
    > przez
    > Chińczyków i pracuje na nienajgorszych, właściwych Azjatom wzorcach
    > zarządzania.

    Znaczy, funkcjonują wewnątrz tak świetnie, że nieuporządkowany świat
    zewnętrzny w zasadzie tylko im przeszkadza? ;)

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 7. Data: 2005-05-25 08:11:21
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

  • 8. Data: 2005-05-25 08:32:12
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy, funkcjonują wewnątrz tak świetnie, że nieuporządkowany świat
    > zewnętrzny w zasadzie tylko im przeszkadza? ;)
    intel inside?