PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz absolwencki

  • 1. Data: 2005-05-20 09:38:09
    Temat: staz absolwencki
    Od: "Imogena" <s...@o...pl>

    czy osoba po ogolniaku moze odbyc staz absolwencki czy tyczy sie to tylko
    osob z zawodem?

  • 2. Data: 2005-05-20 11:52:46
    Temat: Re: staz absolwencki
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Użytkownik "Imogena" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy osoba po ogolniaku moze odbyc staz absolwencki czy tyczy sie to
    > tylko osob z zawodem?
    Może
    Ania
    --
    Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
    ***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

  • 3. Data: 2005-05-20 11:58:10
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 May 2005 13:52:46 +0200, @nn <jurek@post> napisał:

    > Użytkownik "Imogena" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Może
    > Ania

    Uwaga!
    Tak na 85% wydaje mi sie, ze jesli odbylo sie taki staz po ogolniaku czy
    innej szkole sredniej, to pozniej nie ma szans w przyszlosci po ukonczeniu
    nastepnego poziomu szkoly. Warto sie zastanowic, czy nie lepiej odbyc go w
    pracy chociaz troszke zgodnej z wyksztalceniem zawodowym, zeby zlapac
    troche "doswiadczenia w zawodzie", tak lubianego przez pracodawcow.

  • 4. Data: 2005-05-23 05:19:11
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Fri, 20 May 2005 11:38:09 +0200, Imogena napisał(a):

    > czy osoba po ogolniaku moze odbyc staz absolwencki czy tyczy sie to tylko
    > osob z zawodem?

    Jeśli masz na myśli staż, na który jest się kierowanym z urzędu pracy, to
    nie ma czegoś takiego jak staż absolwencki.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl