PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem

  • 11. Data: 2003-10-23 19:32:50
    Temat: Re: Problem
    Od: "M.T." <s...@o...pl>

    "Carrie" <c...@w...pf.pl> wrote in message
    news:bn97m1.i8.1@carrie.pl...
    > Dnia Wed, 22 Oct 2003 23:48:54 +0200, "M.T." <s...@o...pl>
    > napisał(a):
    > Ztcw, to jeśli wyśle się żądanie zapłaty do dłużnika, to okres
    > przedawnienia liczy się od dnia, w którym odebrał on to żądanie.

    Proszę o przedstawienie źródła tej informacji, gdyż nie mogę znaleźć
    odpowiednich przepisów.

    > Sama jestem w podobnej sytuacji, z tym, że właśnie niedawno wysłałam
    > takie upomnienie i nie dostałam żadnej odpowiedzi. A dwa lata już
    > minęły.
    > Co teraz - do sądu? Tylko czy warto dla kilkuset złotych?
    >
    > Pozdrawiam, Carrie

    Jeżeli upomnienie wysłałaś po upływie dwóch lat od zakończenia umowy to IMHO
    na roszczenia jest już za późno. Jednak moja znajomość przepisów wynika
    raczej z samokształcenia, dlatego radzę się skontaktować z kimś bardziej
    kompetentym. Proponuję rzucić ten temat na pl.soc.prawo.

    pozdr. M.T.