PracaGrupypl.praca.dyskusjeProœba o ocenę CV › Re: Proœba o ocenę CV
    From: HERAKLES <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Proœba o ocenę CV
    Date: Mon, 16 Jan 2006 11:17:19 +0100

    marcolphus wrote:

    > Mam prośbę: oceńcie moje CV - może jest z nim coś nie tak, a ja o tym nie
    > wiem?
    > http://markolf.jogger.pl/custom/markolf/files/cv_int
    ernet.pdf

    > Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
    1) chłopie jesteś pod trzydziestkę przydałby się twój stan cywilny,
    niektórzy pracodawcy chcą wiedzieć, czy mogą czasem liczyć na to czy
    zostaniesz dłużej przy projekcie.
    2) Nie masz żadnych zainteresowań/hobby/pasji, strasznie nudny i szablonowy
    z Ciebie człowiek, co za tym idzie można Cię posądzić o małą kreatywność!
    3) To ostatnie miejsce zatrudnienia brzmi kiepsko, za mało informacji
    sprzedaje i "biuro syndyka" spróbuj to wymazać, podstawić inną nazwę,
    pogotowie komputerowe też jakoś zmień.

    Oczywiście nie bierz sobie do serca tych uwag, tylko do logiki budowania cv,
    pozatym układ i czytelność prawie doskonała(nie ma dokładnego czasu
    zatrudnienia w miesiącach w poszczególnych firmach, ale to mało istotne,
    można sobie szybko policzyć).