PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wy też nic nie robicie ?

  • 1. Data: 2005-07-23 14:58:11
    Temat: Czy wy też nic nie robicie ?
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Witam

    Mój dział zbija kase nie robiąc prawie nic. Jesteśmy programistami
    zarabiajacymi niezle. Głownie zajmujemy sie technologia zwiazana z Need for
    Speed, Unreal Tournament i strategiami. Ja miedzyczasie pisze prace
    dyplomowa. Reszta firmy oblega kurnik.pl

    Czy to normalne ? Czy to tylko nasza kwintesencja sciemniania i udawania ze
    zlecane nam zadania sa czasochlonne i trudne. Zastanawialem sie nad tym
    rozmyslajac jak pracuja ci wszyscy developerzy na swiecie tworzacy 'wolne
    oprogramowanie'. czy robia to w pracy (tak jak my moglibysmy) czy robia to
    po pracy bo nie chce im sie jechac z zona za miasto na piknik lub poogladac
    final ligii mistrzow w barze z kumplami.

    JAK TO JEST ?? ??

  • 2. Data: 2005-07-23 19:21:51
    Temat: Re: Czy wy też nic nie robicie ?
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    ooo, bardzo dobrze, że wpadłeś!
    pochwal się kolegom z grupy jaka to wiocha i przedstaw
    poziom znajomości języka angielskiego w Twojej firmie...

  • 3. Data: 2005-07-24 10:22:47
    Od: "laush" <w...@o...pl>

    > pochwal się kolegom z grupy jaka to wiocha i przedstaw poziom znajomości
    > języka angielskiego w Twojej firmie...

    tak bo znajomosc j. angielskiego to jest wlasciwy/jedyny miarodajny
    wyznacznik jakosciowy personelu
    zawsze myslalem ze programista powinien kodowac a nie spikowac (co nie
    zmienia faktu ze angielski jest bardzo przydatny w ww dziedzinie)
    ale bez paranoi, ze niby ktos z FCE jest gorszy od czlowieka z ACE w
    kodowaniu

  • 4. Data: 2005-07-24 11:52:16
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    nie chodziło mi o takie wnioski, pytałem dosłownie i takiej
    oczekuję odpowiedzi!

    a przy okazji wydało się (dzięki kilku ostatnim wątkom), że
    ta grupa jest nic nie warta, czytają ją sami informatycy i
    ja... straszne!

  • 5. Data: 2005-07-24 12:07:55
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 24-07-2005 o 13:52:16 bezrobotny <N...@g...pl> napisał:

> [...]
    >
    > a przy okazji wydało się (dzięki kilku ostatnim wątkom), że
    > ta grupa jest nic nie warta, czytają ją sami informatycy i

    To znikaj.

  • 6. Data: 2005-07-24 13:13:17
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "bezrobotny" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a przy okazji wydało się (dzięki kilku ostatnim wątkom), że
    > ta grupa jest nic nie warta, czytają ją sami informatycy i

    Nie sami. Np. ja nie jestem. Ale w usenecie byla zawsze nadreprezetancja
    ludzi zwiazanych z IT i flame'a na te tematy da sie wywolac na prawie kazdej
    grupie niezaleznie od jej oficjalnej tematyki :)

    I.

  • 7. Data: 2005-07-27 21:51:40
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    > Mój dział zbija kase nie robiąc prawie nic. Jesteśmy programistami
    > zarabiajacymi niezle.

    My też nic nie robimy w pracy. Nie jesteśmy informatykami. Niektórzy z nas
    nieźle zarabiają, a mimo to firma przynosi dochody.

    > Głownie zajmujemy sie technologia zwiazana z Need for Speed, Unreal
    > Tournament i strategiami. Ja miedzyczasie pisze prace dyplomowa. Reszta
    > firmy oblega kurnik.pl

    I tu się różnimy! MY preferujemy Call Of Duty !

  • 8. Data: 2005-07-30 13:23:51
    Od: LeszekP <l...@m...pl>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > To znikaj.