PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka w marketingu / Wrocław

  • 11. Data: 2003-08-16 21:58:16
    Temat: Re: Praktyka w marketingu / Wrocław
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agencja marketingowa" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakbym napisał, że za praktykę oferujemy 1500 złotych moglibyście mi
    wierzyć
    > dokładnie tak samo.

    "Jesteśmy grupą ekspertów reprezentujących różne dziedziny aktywności
    marketingowej. Wywodzimy się z jednej firmy, w której przez 2 lata
    tworzyliśmy
    odnoszący sukcesy zespół marketingu."
    Wygladacie na mlodziutka firma krzak, ktorej nie stac na telemarketera po 5
    zl na godzine.
    Nie wiem, czy bezplatny staz z takiej firmy to jest cos, co podniesie
    wartosc CV stazysty.

    Jesli natomiast kandydaci moga liczyc na jakies korzysci finansowe, to
    powinnisci ezaznaczyc w ofercie, ze wynagrodzenie czysto prowizyjne od
    zawartych kontraktow czy inne zasady przedstawiane zaakceptowanym
    kandydatom...."brak "wypłaty" nie oznacza zupełnego braku korzyści.
    Zapewniam, że nie oznacza to szerokiego uśmiechu i uścisku dłoni prezesa"
    :))))))

  • 12. Data: 2003-08-16 22:05:30
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Wszystkim kolegom/ koleżankom z poczuciem chumoru bardzo dziękuję.
    > Mam poważną ofertę i wykładam karty na stół.
    > Oferta jest skierowana do zainteresowanych, nie zaś do strutych i
    zgoszkniałych.

    Lubię goRycz więc piję piwko, z tego powodu nie jestem zgoRZkniały ani
    struty , a nawet mam poczucie Humoru.
    p.s. Anna na sekretarkę by cie nie wzięła, przykro mi

  • 13. Data: 2003-08-16 22:08:28
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Pozwolę sobie dodać jeszcze jedną uwagę.
    > Myślę, że poza tym, że piszę chumor zamiast humor, co wnikliwi już zdążyli
    > zauważyć, nie można mi nić zarzucić.
    >
    > Jeszcze raz pozdrawiam

    Bylo przeczytac co to znaczy grupa moderowana probujac zamiescic ogloszenie
    na praca oferowana a nie puszczac tekst pod dyskusje na grupie
    dyskusyjnej........

  • 14. Data: 2003-08-17 10:35:58
    Od: "Igor" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Agencja marketingowa" <u...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:28b9.00000102.3f3e8723@newsgate.onet.pl...
    > Bardzo przepraszam za zamieszczenie ogłoszenia na tej grupie, ale nie mogę
    > zamieścić go na grupie praca.oferowane - zapewniam, że próbowałem.

    A co adres : a...@p...onet.pl byl juz zajety :D:D
    to taki moj CHumor :D

  • 15. Data: 2003-08-18 21:44:01
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Agencja marketingowa napisał:

> [...]

    Nie należę do osób, które wytykają ludziom błędy ortograficzne na grupie
    [sam je też popełniam], ale nie zdzierżyłem. Jak rozumiem, przez te 2
    lata zajmowaliście się nie tylko malowaniem srajtaśmy w szlaczek, ale
    też komunikacją z klientami oraz pisaniem opracowań? Otóż i diagnoza:

    1. Brak pełnej interakcji z otoczeniem, czyli niezdolność do
    zrozumienia, co klient chce od Firmy - na podstawie ponownego walnięcia
    słowa "chumoru".

    > chumoru

    2. Brak odpowiedniej staranności w komunikacji pisemnej z klientami, co
    może dowodzić, że albo branża marketingowa tak nisko stoi, albo że tych
    opracowań było śmiesznie mało.

    > zgoszkniałych.

    Flyer