PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak obliczyć ?

  • 1. Data: 2003-08-16 14:51:54
    Temat: Jak obliczyć ?
    Od: "Aruś." <n...@t...pl>

    Dostaje pensje X zł,jak mam obliczyć stawke dzienną lub godzinową ?

    ---

  • 2. Data: 2003-08-16 15:22:35
    Temat: Re: Jak obliczyć ?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Aruś., ukrywający się pod adresem:
    <n...@t...pl> napisał:
    > Dostaje pensje X zł,jak mam obliczyć stawke dzienną lub godzinową ?

    Będę strzelał!
    ...podzielić x przez liczbę dni i godzin??

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-08-16 15:51:29
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    Pewien osobnik ktory posluguje sie nickiem *Marek A. Czepil*,
    oraz adresem mailowym <m...@m...to> w swojej wypowiedzi
    stwierdzil:

    > Będę strzelał!
    > ...podzielić x przez liczbę dni i godzin??

    *lub* przez liczbe godzin wtedy wyjdzie godzinowa stawka ;-) jakbys zrobil
    przez dni i liczbe godzin to cosby tam wyszlo ale co to nie wiem ;-)

    NT

  • 4. Data: 2003-08-16 16:37:44
    Od: "PL" <s...@k...pl>

    A co jak gościu ma legalną prace ???

  • 5. Data: 2003-08-16 16:46:38
    Od: "Aruś." <n...@t...pl>

    Jak pamiętam wyliczało to się z jakiegoś wzoru,coś podobne do wyliczania
    odsetek z zaległości podatkowych.

    ---

  • 6. Data: 2003-08-16 16:54:51
    Od: "PL" <s...@k...pl>

    Tak

    (X+Y)
    ------------ = Ile zarabiam

    X - ile dostajesz na rękę, Y - Koszta zatrudnienia, Z - Liczba dni lub
    godzin w których pracujesz,

    Tylko uważaj we zworze nie wziąłem pod uwagę komornika, który z wypłaty
    alimenty pobiera, ponieważ nie wiem czy jest taki jak jest to będziesz
    musiał to dodać do Y

    Pozdrawiam Paweł :)