PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna :() › Re: Praca zdalna :()
    From: "/silver" <f...@u...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca zdalna :()
    Date: Wed, 2 Jun 2004 21:58:20 +0000 (UTC)

    "Artur" <a...@a...pl> wrote in news:

    > A? mnie krew zalewa na oferty pracy typu: masz sta?e ?ącze zarobisz
    > 300-10000000000.... z? / miesi?cznie !!! fufufufu.
    > Jedyna praca zdalna i uczciwa wg. mnie wymaga co najmniej kontaktu
    > telefonicznego!!!.
    >
    > Co o tym myslicie??

    Odrobina dbalosci jezykowej nie zaszkodzi.

    Konczac z dygresja - jesli tak myslisz, musisz miec bardzo znikome
    pojecie o gospodarce. Szczegolnie tej nowoczesnej, wszystkie sklepy
    internetowe w 80% bazuja na kontakcie _wylacznie_ elektronicznym.

    Bywaja rowniez specjalisci, ktorzy olewaja nasz kraj i eksportuja caly
    swoj urobek. Zapewniam Cie, ze im sie nie oplaca siedziec caly czas na
    linii. Chyba ze zajmuja sie aktywna sprzedaza telefoniczna.

    Przyszlosc przyniesie nam zapewne jeszcze dalsze poglebienie tej
    tendencji. A ogloszenia sa beee, tyle ze ta Twoja wypowiedz nie jest o
    wiele lepsza. Co wlasciwie chciales nam przekazac? To wszyscy wiemy, moze
    lepiej podrzuc jakis pomysl jak to zmienic.

    Poniewaz moge wydawac sie malo przekonujacy, to odsylam pod:
    http://profit.redakcja.pl/

    /silver