PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w UK - pytanie

  • 1. Data: 2005-04-01 11:48:04
    Temat: Praca w UK - pytanie
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    Czesc!

    Szukalem w archiwum, ale niestety nie znalazlem odp na moje pytanie. A
    mianowicie:

    - czy warto jechac (w okresie wakacji) W CIEMNO do UK, zeby szukac pracy?
    Jakie sa szanse, ze sie cos znajdzie? Slyszalem tez, ze pracodawca zalatwia
    wszystkie papierki jesli bedzie chcial mnie zatrudnic na dluzej niz miesiac?

    Jezyk znam calkiem dobrze (w czerwcu zdaje egzamin miedzynarodowy FCE). Znam
    tez troche rosyjski (3 lata nauki). Za to doswiadczenie mam mierne (jestem
    studentem, wiec w niewielu miejscach pracowalem).

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2005-04-01 11:59:16
    Temat: Re: Praca w UK - pytanie
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jezyk znam calkiem dobrze

    Jak znasz język to po prostu www.google.com i/lub http://uk.yahoo.com a
    potem www.tlenofon.pl i po problemie.

    vertret

  • 3. Data: 2005-04-01 12:01:46
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    > Jak znasz język to po prostu www.google.com i/lub >http://uk.yahoo.com a
    > potem www.tlenofon.pl i po problemie.

    Porozsylalem juz CV do potencjalnych pracodawcow. Wyszlo tego ze 40 sztuk.
    Odpisalo 5 (mam nadzieje, ze narazie :) ) z czego 3 nikogo nie potrzebuje a
    dwoch mowi, ze MOZE cos sie znajdzie w wakacje. Zadnych konkretnych ofert.
    Stad moje pytanie czy moze lepiej wybrac sie osobiscie i na miejscu poszukac
    roboty.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2005-04-13 00:00:19
    Od: Marcin Kowalski <n...@o...pl>

    Dysiek wrote:

    > - czy warto jechac (w okresie wakacji) W CIEMNO do UK, zeby szukac pracy?

    Wakacje są o tyle złym okresem że wszyscy szukają wtedy pracy... Z tego
    co mi wiadomo, najgorzej jest jechać w ciemno nie na początku wakacji
    tylko np. na przełomie lip/sierp. - wtedy naprawdę cienko. Generalnie,
    czym dalej od sezonu, tym lepiej.

    A fuj, sezon ;)

    --
    Marcin Kowalski