PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakaz DG na rzecz bylego pracodawcy ...?

  • 1. Data: 2005-04-01 09:15:58
    Temat: zakaz DG na rzecz bylego pracodawcy ...?
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    Witam,
    pozwole sobie na nowy watek, bo w poprzednim 'Re: dzialalnosc gospodarcza po
    umowie o prace' nikt mi nie odpowiedzial...

    cytuje:

    > a mozesz podac podstawe prawna tego twierdzenia? bo ja slyszalem ze pol
    > roku, a od radczyni uslyszalem ze to bzdura totalna i nigdzie w KP nic
    >takiego nie ma...

    i wlasnie dzisiaj znowu uslyszalem ze podobno nie mozna podpisac umowy z
    bylym pracodwca na ten sam zakres prac, ale indagowany znajomy nie potrafil
    podac podstawy prawnej... moze Wy ja znacie? ew. gdzie tego szukac, bo
    przegrzebalem KP i nie natrafilem (moze zle szukalem, a moze faktycznie nie
    ma, albo jest to w innym akcie prawnym zawarte...)

    pozdrawiam
    --
    Tomek

  • 2. Data: 2005-04-01 19:55:50
    Temat: Re: zakaz DG na rzecz bylego pracodawcy ...?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomasz wrote:

> [...]
    > gdzie tego szukac, bo przegrzebalem KP i nie natrafilem (moze zle
    > szukalem, a moze faktycznie nie ma, albo jest to w innym akcie

    Ograniczenia dotyczą jedynie możliwości
    wyboru form opodatkowania.
    Znajdziesz je w ustawach podatkowych.
    Sama działalność na rzecz byłego
    pracodawcy nie jest zabroniona ani zakazana.

  • 3. Data: 2005-04-04 07:59:55
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    cef wrote:

    > Ograniczenia dotyczą jedynie możliwości
    > wyboru form opodatkowania.

    aha,

    > Znajdziesz je w ustawach podatkowych.

    zaczynam szukac ;)

    > Sama działalność na rzecz byłego
    > pracodawcy nie jest zabroniona ani zakazana.

    no to swietnie,

    dzieki z podpowiedz...

    --
    Tomek