PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w UE

  • 1. Data: 2002-07-06 08:16:15
    Temat: Praca w UE
    Od: "| r | a | f | a | l |" <U...@o...pl>

    Witam

    Z zawodu jestem programistą i bardzo chciałbym znaleźć pracę gdzieś w
    Europie Zachodniej w swoim zawodzie. Czy ktoś mółgłby mi doradzić jak się do
    tego zabrać tzn: czy muszę mieć zgodę na pracę w UE, jeśli tak to gdzie to
    załatwić szukać. Może są jakieś firmy, które zajmują się załatwianiem
    formalności. Może jakieś linki do dobrych ofert. Będę głęboko wdzięczny za
    każdą wskazówkę.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Rafal
    CAUTION: To reply directly remove first letter - capital U - from my email
    address.

  • 2. Data: 2002-07-06 13:01:09
    Temat: Re: Praca w UE
    Od: "trofix" <t...@p...onet.pl>

    Sam szukam juz ze 2 miesiace i nikt sie jeszcze pozytywnie nie odniosl do
    mojej aplikacji.
    Zazwyczaj po mojej odpowiedzi na zamieszczona oferte otrzymuje automatyczny
    reply, ze zaraz sie ze mna ktos skontaktuje. Wyslalem juz ze 100 aplikacji i
    do tej pory nikt sie nie skontaktowal... Czasami dostaje odpowiedz, ze
    takich bez paszportu EU to oni nie zatrudniaja albo potrzebne jest
    pozwolenie na prace.
    Sami chyba nie znaja swojego prawa, bo zeby miec takie pozwolenie trzeba
    najpierw znalezc pracodawce, ktory te sprawy zalatwi. Ze wzgledu na jezyk
    interesowaly mnie tylko Irlandia i UK. No i jest tam mnostwo ofert dla
    programistow. Nie chcialbym nikogo zniechecac, bo byc moze przyczyna moich
    niepowodzen jest brak wystarczajacych umiejetnosci.
    Dla odniesienia powiem, ze jestem swiezym mgr inz. po Elektronice na PW, 3
    lata pracy zawodowej w C++ i 2 lata z CORBA, bez specjalnych doswiadczen z
    bazami danych:( i bez Java :(.

    Szukalem w nastepujacych miejscach:
    http://jobbank.fas.ie - tu sie oglaszaja pracodawcy, szukajacy pracownikow
    spoza Irlandii
    www.workpermit.com - szczegolnie polecam, wiele ciekawych informacji dla
    takich jak my
    http://www.topjobs.ie/
    http://www.cwjobs.co.uk
    http://www.workthing.com/
    http://www.iprofilecentral.com
    http://www.sybersolve.com
    http://www.stepstone.com

    Zycze powodzenia,
    Marek

  • 3. Data: 2002-07-06 14:36:37
    Od: "seti" <s...@i...spamm.pl>

    Użytkownik trofix <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag6pmq$8is$...@n...onet.pl...
    > Sam szukam juz ze 2 miesiace i nikt sie jeszcze pozytywnie nie odniosl do
    > mojej aplikacji.

    tak... trzeba miec sporo szczescia ... wiadomo jak jest ... optymalnym
    wyjsciem jest zlapanie bezposredniego kontaktu z osoba z agencji
    posrednictwa ...

    jeszcze pare linkow:
    www.irishjobs.ie
    www.ireland.com/jobs
    www.monster.ie
    www.topjobs.ie
    http://www.jobserve.com/
    http://www.reed.co.uk/
    http://www.gisajob.com/
    http://www.cwjobs.co.uk/

    seti

  • 4. Data: 2002-07-07 10:12:38
    Od: "| r | a | f | a | l |" <U...@o...pl>

    Witam,

    Dziękuję bardzo za rady i świetne linki.