PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzisiejszy Dilbert

  • 1. Data: 2002-07-06 09:11:24
    Temat: Dzisiejszy Dilbert
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Dla tych, co nie prenumerują, tym razem stary Dilberta ma kłopoty.

    Szef szefa Dilberta: - nie mogę ci powiedzieć, ile wynosi twój budżet,
    bo starałbyś się wydać go w całości.
    Szef Dilberta: - będziesz mógł poinformować mnie, kiedy go przekroczę?
    S.s. D:- nie, bo wtedy dowiedziałbyś się, jaki on jest.
    S.D: - możesz mi powiedzieć jaką strategię ma nasza firma?
    S.s.D: - Oczywiście! Nasza strategia to..... he he he! Tylko żartowałem.

    Pzdr: Dogbert

    www.dilbert.com