PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Rossmannie › Praca w Rossmannie
    From: "Elite" <g...@C...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Rossmannie
    Date: Wed, 27 Sep 2006 22:50:28 +0200

    Witajcie!

    Od jakiegoś czasu usilnie staram się zmienić pracę i w związku z tym
    odpowiadam na różne ogłoszenia. Obecnie jestem kierownikiem salonu
    odziewżowego, gdzie w dniu pracy muszę przestać 12 godzin na nogach,
    obsługiwać klientów i właściwie nie robię wiele więcej niż zwykły
    sprzedawca.
    Dlatego szukam czegoś nowego i zastanawiam się czy praca jako kierownik
    Drogerii Rossmann nie będzie oznaczała wpadnięcia z deszczu pod rynnę.
    Czy ktoś z was wie, jakie są warunki pracy na stanowisku
    kierownika/zastępcy?

    Co taka osoba musi robić i czy też nie pracuje jak normalny szeregowy
    sprzedawca siedząc przy kasie itp. ?

    Oczywiście nie mam nic do pracy sprzedawcy ale wydaje mi się, że stać mnie
    na wiecej.

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam