PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Playmobile › Re: Praca w Playmobile
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Playmobile
    Date: Fri, 08 Jun 2007 11:20:36 +0200

    keczerad pisze:

    > mysle ze niedlugo nadejda czasy kiedy to pracownik na sale bedzie
    > zapraszal pracodawcow i to oni przez 60 sekund beda opowiadac dlaczego
    > ten pracownik ma wybrac akurat ta firme :) i za co sie lubi, choc w tym
    > drugim przyapdku wiekszosc pracodawcow miala by nie lada klopot ;)

    Nigdy tak nie będzie. Jeżeli pracodawca nie znajdzie odpowiedniego
    pracownika to po prostu nie zatrudni nikogo. To pracodawca ryzykuje
    swoimi finansami otwierając działalność i nie pozwoli sobie na
    zatrudnienie byle kogo ( choć nie zawsze tak jest ).

    p.s A co do rekrutacji to według mnie normalna rekrutacja na tego typu
    stanowisko. Jak ktoś nie umie siebie "sprzedać" to jak sprzeda jakaś
    usługę.