PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Playmobile › Re: Praca w Playmobile
    From: keczerad <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Playmobile
    Date: Fri, 08 Jun 2007 12:00:31 +0200

    Tomek napisał(a):

    > Nigdy tak nie będzie. Jeżeli pracodawca nie znajdzie odpowiedniego
    > pracownika to po prostu nie zatrudni nikogo. To pracodawca ryzykuje
    > swoimi finansami otwierając działalność i nie pozwoli sobie na
    > zatrudnienie byle kogo ( choć nie zawsze tak jest ).
    >
    > p.s A co do rekrutacji to według mnie normalna rekrutacja na tego typu
    > stanowisko. Jak ktoś nie umie siebie "sprzedać" to jak sprzeda jakaś
    > usługę.

    na slasku jeden zaklad ma olbrzymie trudnosci ze znalezieni mpracownikow
    placac im 1400 + premia(3-6% )na reke, fakt praca jest ciezka mozna
    rzecz bardzo ociezka, ale doszlo juz do tego ze placa swoim pracownikow
    jak przyprowadza nowego pracownika 100, po pol roku +300 a jak wytrzyma
    rok +600. Podobna na dolnym slasku tez tak jest.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT