PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla nauczyciela - gdzie szukać? (WROCŁAW)

  • 1. Data: 2004-05-15 08:39:51
    Temat: Praca dla nauczyciela - gdzie szukać? (WROCŁAW)
    Od: "sylvka" <q...@g...pl>

    Na liscie "praca oferowana" pojawiło się dużo ofert pracy dla nauczycieli z
    woj. mazowieckiego, ponieważ zaczął działać bank danych (patronat wojewody).
    W związku z tym mam pytanie - gdzie można dowiedzieć się coś o wakatach
    nauczycielskich w innych województwach? Od 2 tygodni mieszkam we Wrocławiu i
    nie bardzo wiem, gdzie można się czegoś dowiedzieć nt. pracy w szkołach. Na
    stronie PUP Wrocław i Kuratorium nie ma tego typu informacji; w Urzędzie
    Pracy są jakieś szczątkowe oferty.