PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Błękitnej Lini TP SA › Re: Praca w Błękitnej Lini TP SA
    From: "Rexik" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Błękitnej Lini TP SA
    Date: 16 May 2004 12:08:07 +0200

    > praca
    >
    > Jeżeli będziesz zatrudniony przez tpsa, to istnieje taka możliwość. Bardziej
    > prawdopodobne jest, iż zatrudni Cię jakaś firma zewnętrzna. Wówczas o
    > awansie możesz sobie pomarzyć.
    > Jeżeli chcesz pracować w IT to nie zaczynaj raczej od BL.

    Jestem to właśnie firma z zewnątrz ale dyr. z tego co nam mówił bo bardzo chce
    abyśmy byli "ICH" ,tylko że decyzja zależy tylko od dyrekcji głownej z W-wy. I
    rzeczywiście słyszałem o ludziach którzy przeszli na garnuszek tepsy tylko że
    to sie stanie najwcześniej po roku.
    Jestem student inf. muszę zarobić pieniążki na studia wiec nie mam
    wyboru ,ofert pracy jak na lekarstwo. Pocieszam się tylko że będe miał siły po
    pracy na inne projekty.