PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przy komputerze - przepisy

  • 1. Data: 2003-09-04 16:35:30
    Temat: Praca przy komputerze - przepisy
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Gdzie znajdę przepisy dotyczące pracy przy komputerze? (chodzi mi o jakieś
    uprawnienia jakie z tego tytułu ma pracownik - przerwy w pracy, środki
    ochronne, itp.)
    Wiem, że w jakiejś ustawie jest coś takiego ale nie wiem gdzie - w Kodeksie
    pracy raczej nie.

  • 2. Data: 2003-09-04 20:34:24
    Temat: Re: Praca przy komputerze - przepisy
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ochronne, itp.)
    > Wiem, że w jakiejś ustawie jest coś takiego ale nie wiem gdzie - w

    Reguluje to rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1
    grudnia 1998 roku w
    sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w
    monitory ekranowe
    (Dz. U. Nr 148, poz. 973).