PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca po kursie serwisanta komputerowego

  • 1. Data: 2002-02-01 11:57:40
    Temat: Praca po kursie serwisanta komputerowego
    Od: "Artur" <m...@p...onet.pl>

    Uczeszczam obecnie na kurs serwisanta komputerowego. Jaka jest szansa na
    znalezienie pracy po takim kursie. Intersowala by mnie przede wszystkim
    praca w Krakowie. Bardzo prosze o opinie.

    --
    Artur
    mailto:m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-02-01 12:14:00
    Temat: Re: Praca po kursie serwisanta komputerowego
    Od: "rTom" <r...@g...pl>

    > Uczeszczam obecnie na kurs serwisanta komputerowego.

    Kurcze !!! To juz nawet takie kursy sa !!!!! :]]]]]]]

    Ile placisz za godzine ???
    Czego tam ucza ????
    Ile czasu trwa taki kurs ???

    Pozdrawiam :]]]]]
    rTom

  • 3. Data: 2002-02-01 12:56:37
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" napisał w wiadomości:
> [...]
    > znalezienie pracy po takim kursie. Intersowala by mnie przede wszystkim
    > praca w Krakowie. Bardzo prosze o opinie.

    O w mordę !!! Co to za kurs? Czego tam uczą i kto to organizuje?

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-02-01 14:29:00
    Od: "Piotrek" <t...@a...waw.pl>

    To nie jest takie proste :(((
    Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego, ze co trzeci informatyk, ktory moze
    pracować jako administrator nie moze znalesc pracy w swoim zawodzi:(
    Ty chodzisz na kurs serwisanta komputerowego, to niestety moze nie
    wystarczyć, aby mieć prace.
    Ale coz, zycze Tobie szczescia i innym co szukają pracy. Te zyczenia dotyczą
    sie i mnie. Bo jak narazie takowej nie posiadam.
    /// Piotrek Klimaszewski///
    t...@p...onet.pl
    t...@a...waw.pl

  • 5. Data: 2002-02-01 15:53:46
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Artur" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Uczeszczam obecnie na kurs serwisanta komputerowego. Jaka jest szansa na
    > znalezienie pracy po takim kursie. Intersowala by mnie przede wszystkim
    > praca w Krakowie. Bardzo prosze o opinie.

    To praca w firmach składających i sprzedających komputery, a nastepnie
    prowadzacych ich serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Niewielkie pieniądze
    dla pracownika.
    W Krakowie praktycznie masz szanse tylko w nowopowstających firmach, w
    starych wszystkie etaty zajęte i to przez takich którzy mają doswiadczenie.

    Wiesiek

  • 6. Data: 2002-02-11 22:21:42
    Od: "Artur" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > W Krakowie praktycznie masz szanse tylko w nowopowstających firmach, w
    > starych wszystkie etaty zajęte i to przez takich którzy mają

    Z tego co sie dowiedzialem od prowadzacego te zajecia, to osoby, ktore
    szukaja pracy i chca pracowac jako serwisant komputerowy to ja znajduja.
    Przede wszystkim osrodek organizujacy ten kurs dziala takze jak posredniak.
    I on posredniczy pomiedzy potencjalnym pracodawca, a poszukujacym pracy. Jak
    skoncze kurs i znajde prace to dam znac.

    Pozdrawiam wszystkich

    --
    Artur
    mailto:m...@p...onet.pl