PracaGrupypl.praca.dyskusje › -= MCSE =-

  • 1. Data: 2002-01-31 23:35:07
    Temat: -= MCSE =-
    Od: "Sławomir Piwowarczyk" <s...@p...wp.pl>

    troche offtopic- ale w gruncie rzeczy chodzi o prace i dyskusje

    Wiem ze grono z was piszacych i czytajacych '..praca.dyskusje' ma to juz za
    soba (ma tytul MCSE)
    Ja zaczynam sie przymierzac lecz nie mam kasy by brac udzial w kursach
    przygotowawczych

    Jak pewnie wielu innych mnie podobnych potrzebuje materialow szkoleniowych i
    tu pytanie skad?
    najlepiej byloby pewnie z materialow przygotowanych w osrodkach
    szkoleniowych (Altkom Academy czy Edusofcie?) jesli ktos ma mozliwosc
    odsprzedac i chce sie umowic to niech odpisze na priva!!!
    jesli widzicie alternatywne rozwiazania to piszcie na grupe bo mysle ze
    zainteresowanych byloby pare osob ;-)

    SlawekP- jescze nie MCSE ;-)

    MCSE are very limited resources, be MCSE ;-)

  • 2. Data: 2002-02-01 00:38:46
    Temat: Re: -= MCSE =-
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Sławomir Piwowarczyk" <s...@p...wp.pl> wrote in message
    > troche offtopic- ale w gruncie rzeczy chodzi o prace i dyskusje
    >
    > Wiem ze grono z was piszacych i czytajacych '..praca.dyskusje' ma to juz
    za
    > soba (ma tytul MCSE)

    hehe...

    > Ja zaczynam sie przymierzac lecz nie mam kasy by brac udzial w kursach
    > przygotowawczych

    no cóż...

> [...]
    > odsprzedac i chce sie umowic to niech odpisze na priva!!!
    > jesli widzicie alternatywne rozwiazania to piszcie na grupe bo mysle ze

    w zasadzie to najlepiej zaliczyć trochę kursów z naprawdę dobrymi
    instuktorami, mieć z tym dużo do czynienia, gdzy nie masz takiej mozliwości
    to proponuje sobie samemu poćwiczyć, najlepiej kombinować jakieś dwa pcty i
    na nich ćwiczyć, to jest także dość kosztowne ale bez tego się nie da,
    szczególnie nowe mcse jest dużo trudniejsze do zrobienia niz z nt4, jeśli
    chodzi o materiały to coś bym miał w formie elektronicznej

    > SlawekP- jescze nie MCSE ;-)

    SlawekS już i jeszcze nie MCSE

    > MCSE are very limited resources, be MCSE ;-)
    be SmartDrive :-))

  • 3. Data: 2002-02-01 07:55:41
    Temat: Odp: -= MCSE =-
    Od: "Gega" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławomir Piwowarczyk <s...@p...wp.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a3ck0o$jp2$...@n...tpi.pl...

    http://www.mcse.helion.pl/wwwboard.cgi?board=mcse

  • 4. Data: 2002-02-01 10:31:17
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

    a mysleliscie by zasubskrybowac pytania z tych egzaminow - ja to zrobilem
    ,przchodzą codziennie, co pewien czas testy z pytaniami
    www.cramsession.com

    pozdr.
    jarekg

  • 5. Data: 2002-02-01 20:49:49
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Fri, 01 Feb 2002 10:31:17 GMT, "jarekg" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    >a mysleliscie by zasubskrybowac pytania z tych egzaminow - ja to zrobilem
    >,przchodzą codziennie, co pewien czas testy z pytaniami
    >www.cramsession.com
    tylko po co ? Bedziesz umial dzieki temu zdac testy ale nie bedziesz
    mial wiedzy merytorycznej juz teraz tytuly M$ stoja dosc nisko na "tzw
    gieldzie pracownikow".

    Tak naprawde zeby sie tego nauczyc to trzeba po prostu praktyki.

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-02-02 17:42:37
    Od: "Sławomir Piwowarczyk" <s...@p...wp.pl>

> [...]
    > gieldzie pracownikow".
    >
    > Tak naprawde zeby sie tego nauczyc to trzeba po prostu praktyki.

    mnie wlasnie zalezy by 'zdac testy' a to ze jezdzic mozna nauczyc sie
    jezdzac po drogach- WIEM
    piszesz o praktyce...
    coraz wiecej ogloszen pojawiajacych sie w prasie i sieci a dotyczacych
    informatyka (nazwijmy to systemowego) jest obwarowane wymaganiem posiadania
    MCSE;
    jako osoba nie majaca 5 lat praktyki i bez MCSE jestem na wstepie
    wyselekcjonowany...do kosza- z tytulem (choc byc moze bez 'wiedzy
    merytorycznej') mam na pewno wieksze szanse na rynku, a co do wiedzy to juz
    wspomnialem, no trzeba 'jezdzic po ulicach mias' i dwa kompy w domu to za
    malo bo nie ma paniow Kasiow ktore potrafia sprawic niejeden problem nie ma
    tych nierutynowych problemow ktore zdarzyc moga sie w sieci z 20 i wiecej
    jednostek

    SlawekP