PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosz o poświęcenie mi troszeczkę czasu (7 pytań) + standard

  • 1. Data: 2002-02-01 09:21:30
    Temat: prosz o poświęcenie mi troszeczkę czasu (7 pytań) + standard
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>

    Witam i proszę o pomoc , mam do zrobienia ankietę do szkółki. Czy znajdą sie
    ludzie którzy by wypełnili poniższą ankietę a następnie odesłali na adres
    zwrotny.
    Przepraszam że wysyłam to na grupę ale po części właśnie interesuje mnie co
    ta grupa o tym myśli, może wyjdzie z tego coś ciekawego. ;-)
    pozdrawiam no i jeszcze raz licze na pomoc.
    jarekg

    Proszę by wstawic X przy prawidłowej odpowiedzi bądź też konkretną liczbę.

    I. Jak myślisz/uważasz , czy długo musiałbyś szukać nowej pracy ?
    a)tak, długo ..

    b)nie sądzę by to długo trwało ...

    c)nie, nie długo ..

    d)nie wiem (nie mam zielonego pojęcia) ...

    II..Jak długo pracujesz w obecnym miejscu pracy

    a) nie więcej niż rok ...

    b) od roku do dwóch lat...

    c) od dwóch do czterech lat ...

    d) więcej niż cztery lata ...

    III. Jaki masz staż pracy (łączny ) ?

    IV. Jak oceniasz sytuację na rynku pracy

    a) bardzo dobra ....

    b) dobra ...

    c) taka sobie ...

    d) kiepsko ....

    e) źle ...

    f) bardzo źle ...

    V. Jak myślisz czy w najblizszych latach/miesiącach sytuacja ulegnie
    zmianie:

    -na lepsze (w jakim czasie) ....

    czy też

    na gorsze (w jakim czasie)....

    VI. Jak oceniasz prace rządu mające na celu poprawienie aktualnej sytuacji
    na rynku pracy (od strony pracownika a nie pracodawcy)

    a) bardzo dobrze ....

    b) dobrze ...

    c) tak sobie ...

    d) źle ...

    e) bardzo źle ...

    f) nie zastanawiałem(am) się nad tym ...

    VII. Czy uważasz że obecnie łatwo o znalezienie nowej pracy

    a)bardzo ciężko ...

    b)ciężko ...

    c)średnio - ani trudno ani łatwo ...

    d)łatwo ...

    e) bardzo łatwo ...

    WIEK .....

    WYKSZTAŁCENIE

    a)średnie ...

    b)wyższe (licencjat) ...

    c)wyższe (magisterskie) ...

  • 2. Data: 2002-02-01 09:41:05
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Witam i proszę o pomoc , mam do zrobienia ankietę do szkółki. Czy znajdą sie
    > ludzie którzy by wypełnili poniższą ankietę a następnie odesłali na adres
    > zwrotny.
    Ze ankieta anonimowa to jedno, ale ktos kto prosi o jej wypelnienie powinien
    sie chociaz przedstawic

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-02-01 10:20:33
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl>