PracaGrupypl.praca.dyskusje › podanie o prace

  • 1. Data: 2002-01-31 22:49:06
    Temat: podanie o prace
    Od: "Jacek" <j...@h...net.pl>

    Witam
    Jak napisać poprawne podanie o prace na stanowisko informatyka, może jakieś
    linki albo gotowy przykład bo szukałem ale znalazłem tylko wzory cv i listu
    motywacyjnego

    pozdrawiam
    Jack

  • 2. Data: 2002-02-01 00:05:25
    Temat: Re: podanie o prace
    Od: "Sławomir Piwowarczyk" <s...@p...wp.pl>

    No co ty? przeciez wiesz umiesz i to trzeba tam zawrzec (wykrzyknikowo i
    krystalicznie)

    1. personal data
    urodzony, narodowosc
    kontakt(adres, tel stacjonarny+mobile, email)
    2. professional experience
    od najblizszych dzisiejszej dacie w formie:
    od-do , gdzie
    position:
    ktostam
    responsibilities:
    bla, bla bla- to co chcesz podkreslic podkreslaj to co pominac pomin i
    pisz tak zeby ten kto bedzie czytal mial swiadomosc ze sie nadajesz do
    pracy... albo do przeszkolenia i pracy bardziej niz inni
    chodzi o to by w sekcji odpowiedzialny za: bylo to w ogloszeniu o stanowisko
    mozesz jeszce dodac 'additional achievements': bla,bla, bla

    3. education
    4. language knowledge
    5. personal qualities
    zes madry, szybko sie uczysz zorganizowany praca samodzielnie i w grupie i
    te wszystkie pierdoly i jesli juz to piszesz to dodaj na koncu ze masz dobre
    poczucie humoru
    6. hobbies:

    dodam jak juz pisze ze najistotniejsza kwestia to responsibilities! i tam
    trzeba wykrzyknikowo ze
    -tamto
    -i jeszcze to
    i mozna jeszce dodac "skils"- umiejetnosci czyli znam PHP,C++, implementacje
    SQL w ..., COBOL ;-)
    rozumiem dzialanie tcp/ip wins dns dhcp routing

    SlawekP

  • 3. Data: 2002-02-01 06:22:21
    Od: "bud" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Sławomir Piwowarczyk" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > SQL w ..., COBOL ;-)
    > rozumiem dzialanie tcp/ip wins dns dhcp routing

    Nie na temat piszesz! Dzidzius chcial podanie o prace. Trzeba mu dac bo sobie w zyciu
    nie poradzi!

  • 4. Data: 2002-02-01 12:30:47
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>

    Dnia 02/01/02 01:05, Użytkownik Sławomir Piwowarczyk napisał:

    > No co ty? przeciez wiesz umiesz i to trzeba tam zawrzec (wykrzyknikowo i
    > krystalicznie)
    > 1. personal data
    > kontakt(adres, tel stacjonarny+mobile, email)

    chyba nie o to chodziło
    ja dokładnie nie pamiętam co pisałem ale sprowadzało się do
    Proszę o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko .... w dziale ... z dniem
    Przecież to już tylko formalność

    Arek