PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w punktach sprzedazy GSM

  • 1. Data: 2007-08-08 22:25:50
    Temat: praca w punktach sprzedazy GSM
    Od: "rzemyk" <p...@r...com>

    Jak dostać pracę w punkcie sprzedaży GSM? Nigdzie nie widziałem ogłoszeń
    o naborze, dodatkowo sprawę utrudnia fakt, że większość z tych punktów
    nie należy do operatora, tylko są to jakieś firmy zewnętrzne. Sieć jest
    mi obojętna, interesuje mnie telefonia komórkowa i odpowiadałaby mi taka
    praca, tylko nie wiem do kogo i jak uderzyć?

  • 2. Data: 2007-08-08 22:49:02
    Temat: Re: praca w punktach sprzedazy GSM
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f9dfvd$raf$1@atlantis.news.tpi.pl, *rzemyk* wrote:
    > Jak dostać pracę w punkcie sprzedaży GSM? Nigdzie nie widziałem
    > ogłoszeń o naborze, dodatkowo sprawę utrudnia fakt, że większość z

    Widac bardzo slabo szukales. Tych ofert jest sporo. Po pierwsze operatorzy
    szukaja do salonow firmowych, po drugie duze sieci dealerskie takze. I nie
    rzucam slow na wiatr. Przed napisanie posta zajrzalem na strone operatora i
    znalazlem co najmniej kilka ofert do salonow firmowcyh.

> [...]
    > zewnętrzne. Sieć jest mi obojętna, interesuje mnie telefonia
    > komórkowa i odpowiadałaby mi taka praca, tylko nie wiem do kogo i jak

    Widac nie jest to praca dla Ciebie. Ci co ja znajduja przewyzszaja Cie
    umiejetnoscia wyszukiwania sobie pracy.
    Smutne, ale prawdziwe...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-08-09 07:42:16
    Od: "Monika" <a...@a...edu.pl>

    Właśnie robimy nabór. Skąd jesteś, jeśli ze śląska to chętnie przeprowadzę
    rozmowę

  • 4. Data: 2007-08-09 11:45:15
    Od: "rzemyk" <p...@r...com>

    Użytkownik "Monika" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie robimy nabór. Skąd jesteś, jeśli ze śląska to chętnie
    > przeprowadzę rozmowę

    Niestety nie ze Śląska, ale chętnie poznam pytania padające na rozmowie
    w sprawie tej pracy

  • 5. Data: 2007-08-09 12:01:38
    Od: "Monika" <a...@a...edu.pl>

    > Niestety nie ze Śląska, ale chętnie poznam pytania padające na rozmowie
    > w sprawie tej pracy
    A skąd?

  • 6. Data: 2007-08-09 15:03:55
    Temat: Re: [OT] praca w punktach sprzedazy GSM
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 9 Aug 2007 14:01:38 +0200, Monika napisał(a):

    > A skąd?

    Ja bym jednak proponował państwu przejść na priv ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2007-08-09 18:56:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Aug 2007 00:25:50 +0200, "rzemyk" <p...@r...com>
    wrote:

    >Jak dostać pracę w punkcie sprzedaży GSM?
    1. Znalezc punkt sprzedazy
    2. Wejść do punktu i spytać o pracę.
    3. Powtarzac pkt 1 i 2 az do skutku.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2007-08-10 16:41:39
    Od: c...@t...pl

> [...]
    > mi obojętna, interesuje mnie telefonia komórkowa i odpowiadałaby mi taka
    > praca, tylko nie wiem do kogo i jak uderzyć?

    nie ma nic gorszego niz praca w takim punkcie, szczegolnie w duzym miescie
    to juz lepiej jezdzic paleciakiem albo rozwozic pizze

  • 9. Data: 2007-08-10 18:25:26
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    10 Aug 2007 18:41:39 +0200, c...@t...pl napisał(a):

    > nie ma nic gorszego niz praca w takim punkcie, szczegolnie w duzym miescie
    > to juz lepiej jezdzic paleciakiem albo rozwozic pizze

    Jeśli chcesz, żeby inni traktowali Twoje posty poważnie, musisz takie
    zdanie wyargumentować. Napisz co jest złe w takiej pracy, ile w niej
    spędziłeś itd. Może komuś pomożesz i uświadomisz, że to nie dla niego?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2007-08-10 19:40:11
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Kapsel napisał(a):

    > Jeśli chcesz, żeby inni traktowali Twoje posty poważnie, musisz takie
    > zdanie wyargumentować. Napisz co jest złe w takiej pracy, ile w niej
    > spędziłeś itd. Może komuś pomożesz i uświadomisz, że to nie dla niego?

    IMHO generalnie każda praca w której ma się kontakt z ludźmi/klientem
    jest stresująca. A tym bardziej w punkcie, gdzie przewijają się duże
    ilości ludzi. Dlaczego? Bo masz często kontakt z idiotami i kretynami,
    którym się wydaje że mogą nie szanować obsługi. Typowe siedzenie za
    biurkiem w biurze mocno ogranicza kontakt z ludźmi z ulicy.

    --
    Filip.