PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla programisty w Niemczech › Re: Praca dla programisty w Niemczech
    From: "Christoph Lipinski" <k...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla programisty w Niemczech
    Date: Fri, 15 Mar 2002 16:38:02 +0100

    To nie w tym rzecz ze ich nie stac. Minimum o ktorym piszesz (50.000? / rok)
    obowiazuje jedynie wtedy jezeli kandytat nie posiada wyzszego wyksztalcenia
    kierunkowego. Jesli natomiast posiada, to kontrakt moze byc zawarty na
    nizsza kwote.
    Tyle ze za mniej niz 40.000? nie da sie tu wyzyc.
    pozdro
    Chris