PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine

  • 1. Data: 2003-07-09 21:10:50
    Temat: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
    Od: "Grzegorz" <b...@h...pl>

    Jak wycenic 1 roboczogodzine pracy informatyka.
    rocznie ok 300 godzin

    Przedmiot pracy:

    1. Konserwacja i modernizacja oprogramowania u Klienta
    2. Utrzymywanie systemu informatycznego w sprawnosci oraz zgodnosci z
    aktualnymi przepisami
    3 Napraw usterek w sieci komputrowej Klienta
    4. Utrzymywanie w sprawnosci oraz wykonywanie modernizacji w oprogramowaniu
    5. Zabezpieczanie danych na nosniku
    6.Kontrola antywirusowa

    Koszt musi uwzgledniac wszystkie koszty i opłaty.
    Dojazd donKlienta : 30 km w jedna strone

    Jak liczyc roboczogodzine
    - od momentu wyjazdu do Klienta
    - od momentu rozpoczecia pracy u Klienta

  • 2. Data: 2003-07-09 22:14:47
    Od: "K.K." <n...@s...pl>

    Jak by podchodzic do tego oficjalnie, to powinienes liczyc
    tylko czas pracy u klienta. Za dojazd brac natomiast jakas
    tam stawke (jest okreslona odrebnymi przepisami, jakies
    0,70zl za kilometr chyba, ale dokladnie nie pamietam...)
    Co do ceny, powinienes brac 30zl/h na reke.

    Karol
    kakru (at) w p . p l

  • 3. Data: 2003-07-10 06:37:35
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    K.K. wrote:

> [...]
    > 0,70zl za kilometr chyba, ale dokladnie nie pamietam...)
    > Co do ceny, powinienes brac 30zl/h na reke.

    1. 30 zeta /h ??? To chyba za samo przyjście i rzucenie okiem. Ludzie -
    ceńcie się choć trochę...!!!
    2. Pisz POD a nie nad.
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 4. Data: 2003-07-10 06:51:08
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Rafał" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > 1. 30 zeta /h ??? To chyba za samo przyjście i rzucenie okiem. Ludzie -
    > ceńcie się choć trochę...!!!
    > 2. Pisz POD a nie nad.
    > --

    witaj, jaka Twoim zdaniem stawka byłaby odpowiedna?
    i jeszcze pytanie - jak by to wyglądało - gdyby z daną firmę podpisać
    umowę - że takie uslugi wykonujemy u nich raz w tygodniu - czyli swoisty
    abonament?

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-07-10 08:56:12
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Jeszcze kilka lat temu oficjlana stawka bylo 50 PLN/h za serwis podstawowy
    (nie specjalistyczny) ale czasy sie zmienily i cenniki rowniez ;o)

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 6. Data: 2003-07-10 09:10:15
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    KrzysztofM wrote:

> [...]
    > i jeszcze pytanie - jak by to wyglądało - gdyby z daną firmę podpisać
    > umowę - że takie uslugi wykonujemy u nich raz w tygodniu - czyli swoisty

    Niestety stawki polecialy ale na szczescie liczy sie jeszcze renoma, w mojej
    okolicy mam dobra opinie i ostatnio dostalem propozycje obslugi
    informatycznej pewnej firmy, moi konkurenci proponowali 150 zl/m-c netto,
    ja powiedzialem 250 zl i sie zgodzili, siedze tam co sobote ok 3 godz i jak
    cos padnie to w tyg. chwilke, oczywiscie sa to smieszne pieniadze ale jest
    taka recesja ze trzeba brac co jest .
    Pozdrawiam
    Marek Grebski
    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.dkl.pl

  • 7. Data: 2003-07-10 09:58:54
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Marek Grebski" <m...@N...post.pl> napisał w
    wiadomości news:bejajm$p5l$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    jak
    > cos padnie to w tyg. chwilke, oczywiscie sa to smieszne pieniadze ale jest

    a czy to duża firma (zeby mieć porównanie), ile np. stanowisk komputerowych?

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2003-07-10 11:44:29
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości news:1vgqin53x9opq.dlg@maqmba.company.com...
    > On Thu, 10 Jul 2003 08:37:35 +0200, Rafał wrote:

    [..]
    > Rynek jest zepsuty przeciągającym się kryzysem i naprawdę nie warto
    > oczekiwać niebotycznych kwot wynagrodzenia, bo po prostu można się
    boleśnie
    > zawieść kiedy okaże się, że nasza praca jest dziś warta 4x mniej niż 2
    lata
    > temu mimo, iż dziś jesteśmy o niebo lepsi niż 2 lata temu ;-).

    Rynek nie jest zepsuty przez przeciągającą się recesję a przez
    "informatyków" wyuczonych na czasopismach typu "Komputer Świat". Wiedzą jak
    złożyć komputer i zainstalować windę. Mamusia albo tatuś chwalą się jakiego
    to zdolnego syna mają.Potem okazuje się, że taki fachowiec łącząc dwa
    komputery z W98 w sieć instaluje wszystkie dostępne na płytce instalacyjnej
    protokoły sieciowe (Zgroza. Sam widziałem.).

    > Ja stosuję przy zleceniach swoistą stawkę progresywną - im większe
    zlecenie
    > (docelowo - większe pieniądze) tym niższa stawka godzinowa - i tak wyjdę
    na
    > swoje, a firma ma poczucie, że mniej wydaje na usługę.

    I tak powinno być. Typowe warunki. Kupujesz więcej - płacisz mniej za jedną
    jednostkę.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 9. Data: 2003-07-10 14:27:51
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    babla wrote:

    > Jeszcze kilka lat temu oficjlana stawka bylo 50 PLN/h za serwis podstawowy
    > (nie specjalistyczny) ale czasy sie zmienily i cenniki rowniez ;o)

    To nie czasy się zmieniły i cenniki, ale ludzie. Po prostu przybyło n ludzi,
    co się naczytali jakichś światów, czy hipów i wydaje im się nie wiadomo co.
    Nic dziwnego, że tak jest, skoro pracodawcom łatwiej i taniej poszukać wśród
    znajomków kogoś kto się naumiał (ma w domu kompute!!!).
    Owszem, z czasem z 1/1000 000 000 takich nabytków może wyjść ktoś z umysłem
    informatyka... Tylko pytanie, ile rzeczy skopie nim się nauczy?

    A swoją wiedzę - warto cenić.

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 10. Data: 2003-07-10 16:45:08
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 10 Jul 2003 08:37:35 +0200, Rafał wrote:

    > 1. 30 zeta /h ??? To chyba za samo przyjście i rzucenie okiem. Ludzie -
    > ceńcie się choć trochę...!!!

    Tja... pracowałem ostatnio dla kilku firm. Tylko te związane z informatyką
    szanowały wiedzę, umiejętności i co najważniejsze - przekazywaną wiedzę
    (prowadziłem szkolenie wewnętrzne) i zaproponowały niezłe warunki
    finansowe. Pozostałe firmy niestety - traktowały pracownika jak ostatniego
    śmiecia - byle taniej i won.

[...]
    swoje, a firma ma poczucie, że mniej zarabia.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'