PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine

  • 11. Data: 2003-07-10 16:57:21
    Temat: Re: Praca dla informatyka- jaka stawka za roboczogodzine
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 10 Jul 2003 08:37:35 +0200, Rafał wrote:

    > 1. 30 zeta /h ??? To chyba za samo przyjście i rzucenie okiem. Ludzie -
    > ceńcie się choć trochę...!!!

    Tja... pracowałem ostatnio dla kilku firm. Tylko te związane z informatyką
    szanowały wiedzę, umiejętności i co najważniejsze - przekazywaną wiedzę
    (prowadziłem szkolenie wewnętrzne) i zaproponowały niezłe warunki
    finansowe. Pozostałe firmy niestety - traktowały pracownika jak ostatniego
    śmiecia - byle taniej i won.

    Rynek jest zepsuty przeciągającym się kryzysem i naprawdę nie warto
    oczekiwać niebotycznych kwot wynagrodzenia, bo po prostu można się boleśnie
    zawieść kiedy okaże się, że nasza praca jest dziś warta 4x mniej niż 2 lata
    temu mimo, iż dziś jesteśmy o niebo lepsi niż 2 lata temu ;-).
    Ja stosuję przy zleceniach swoistą stawkę progresywną - im większe zlecenie
    (docelowo - większe pieniądze) tym niższa stawka godzinowa - i tak wyjdę na
    swoje, a firma ma poczucie, że mniej wydaje na usługę.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 12. Data: 2003-07-10 17:18:53
    Od: "mefiu" <j...@t...pl>

    "Marek Grebski" <m...@N...post.pl> wrote in message

    > Niestety stawki polecialy ale na szczescie liczy sie jeszcze renoma, w
    mojej
    > okolicy mam dobra opinie i ostatnio dostalem propozycje obslugi
    > informatycznej pewnej firmy, moi konkurenci proponowali 150 zl/m-c netto,
    > ja powiedzialem 250 zl i sie zgodzili, siedze tam co sobote ok 3 godz i
    jak
    > cos padnie to w tyg. chwilke, oczywiscie sa to smieszne pieniadze ale jest
    > taka recesja ze trzeba brac co jest .

    4 soboty x 3 godziny = 12 godzin

    250 zl / 12 godzin = 20,833333333333333333333333333333 zl/h
    troche malo

    mefiu

  • 13. Data: 2003-07-10 18:06:05
    Od: "Dieter" <T...@w...pl>

    Czyli odliczajac dojazdy masz jakies 10 zl/h, malo jak cholera

    Dieter

  • 14. Data: 2003-07-10 19:37:31
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    >wielka panika, wydzwanianie. Przyjeżdżam, patrzę...
    > System nadaje się do wywalenia w całości. Ale się nie da, bo od pół roku
    > system FK produkuje już dane, wydziały firmy są już uzależnione od siebie
    > łączności sieciowej... Więc pozostaje łatać... Załamka.

    No co Ty ??? Nie da sie, a co to znaczy ????
    Jak sie ktos chce cenic to nie powinien uzywac takich slow. Nie twierdze ani
    sugeruje ze jestem dobry w te klocki, to byla tylko taka wolna uwaga na
    powyzszy temat ;-)

    Serwisant81

  • 15. Data: 2003-07-10 19:54:38
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 10 Jul 2003 12:44:29 +0100, Jarosław Wiechecki wrote:

    > Rynek nie jest zepsuty przez przeciągającą się recesję a przez
    > "informatyków" wyuczonych na czasopismach typu "Komputer Świat".

    Jest jeszcze gorzej - firmy nie zatrudniają informatyków, ani ich nie
    wynajmują, lecz wydają polecenie wykonania określonych prac jakiemuś
    pracownikowi, który 'zna się na komputerach'. Stawia on jakiś koślawy
    serwer, sypiącą się sieć, która wraz z postępem skali zaczyna sypać się co
    raz bardziej. Wtedy wielka panika, wydzwanianie. Przyjeżdżam, patrzę...
    System nadaje się do wywalenia w całości. Ale się nie da, bo od pół roku
    system FK produkuje już dane, wydziały firmy są już uzależnione od siebie i

  • 16. Data: 2003-07-11 04:50:48
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 10 Jul 2003 21:37:31 +0200, Serwisant81 wrote:

    > No co Ty ??? Nie da sie, a co to znaczy ????
    dać, się da, ale babrać się za parę złotych w poprawianiu czyichś baboli ?