PracaGrupypl.praca.dyskusje › wybor studiow

  • 1. Data: 2003-07-09 20:22:47
    Temat: wybor studiow
    Od: adrin <a...@i...pl>

    moze to troche ot.. ale wlasnie stoje przed wyborem kierunku studiow i
    biorac pod uwage doswiadczenie i wiedze grupowiczow chcialem poprosic o
    porady :)
    rzecz jasna zalezy mi na wyborze dajacym realne szanse znalezienia
    zatrudnienia za piec lat.
    do wyboru mam: inzynieria srodowiska, elektronika i telekomunikcja(to na
    agh) oraz stosunki miedzynarodowe(to na ae w krakowie)
    osobiscie sklaniam sie ku ostatniej opcji.

    pzdr,
    --
    (\ _ /°°°°°°°°°°°°°°°*a*°°°°°°°°°°°°°°°°° _ /)
    ( \ O-/ ° °°°°°°°°°°°°°°°°°° °- O / )

  • 2. Data: 2003-07-09 21:37:44
    Temat: Re: wybor studiow
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    > do wyboru mam: inzynieria srodowiska, elektronika i telekomunikcja(to na
    > agh) oraz stosunki miedzynarodowe(to na ae w krakowie)
    > osobiscie sklaniam sie ku ostatniej opcji.

    Szkoda czasu i pieniędzy. I tak nie dostaniesz pracy. Lepiej skończyć ze
    sobą. Rodzina dostanie zasiłek pogrzebowy, dasz zarobić ludziom z biznesu
    pogrzebowego:)

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 3. Data: 2003-07-09 21:39:37
    Od: "Sviodo" <s...@w...pl>

    dzieki za mily akcent na koniec dnia/doby :)
    ale moze poradzisz koledze zeby zamiast marnowac 5 lat zaczal sie udzielac w
    OHP...
    Podobno placa juz od 2pln za godzine ;>

    --
    Podrowienia dla wszystkich,
    Sviodo

  • 4. Data: 2003-07-09 22:11:55
    Temat: Odp: wybor studiow
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>

    Lepiej zacząć politykować i mierzyć w posła - do tego wystarczy podstawówka,
    nie trzeba nic umieć, a i zarobki niezłe, i w telewizji być można,

  • 5. Data: 2003-07-09 23:20:31
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobą. Rodzina dostanie zasiłek pogrzebowy, dasz zarobić ludziom z biznesu

    Jesli nie ciagnie cie elektronika tylko bierzesz pod uwage te studia ze
    wzgledu na potencjalne zyski po studiach, to lepiej sobie odpusc. To ciezkie
    studia, oczywiscie jesli sie chce czegos naprawde nauczyc a nie tylko
    przeslizgnac przez 5 lat (ale wtedy mozna wybrac wiertnictwo czy metale
    drewniane, na agh).
    pozdrawki

  • 6. Data: 2003-07-10 06:48:09
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

> [...]
    > agh) oraz stosunki miedzynarodowe(to na ae w krakowie)
    > osobiscie sklaniam sie ku ostatniej opcji.

    Uderzyles w bolacy mnie temat. Ja sam ukonczylem wydzial elektroniki i
    technik informacyjnych w Warszawie specjalnosc elektronika, makrokierunek:
    elektronika i telekomunikacja, informatyka, automatyka i robotyka. Kiedy
    zaczynalem studia "praca szukala mnie a nie ja ja" ludzie zarabiali po kilka
    tysiecy. Po ukonczeniu studiow w roku 2001 mialem propozycje roznych
    zatrudnien za ok. 1000, 1200 zl do lapy. Ktos kto nie ma rodziny w Wawie i
    musi wynajac mieszkanie bez wspolspaczy cala pensje wydaje na kimanie, a
    gdzie zarcie i ciuchy, nie wspomne o jakims zyciu towarzyskim. Niestety
    musialem wrocic do rodzinnej miejscowosci i pracowac za 700 zl, ale "ja tam
    jeszcze k...a wroce" ;-) Osobiscie radze Ci stosunki miedzynarodowe po
    wejsciu do unii moze to bedzie jedno z najbardziej potrzebnych wyksztalcen.

    Pozdrawiam i zycze trafneg wyboru
    JMS

  • 7. Data: 2003-07-10 10:46:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "koszmarek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lepiej zacząć politykować i mierzyć w posła - do tego wystarczy podstawówka,
    > nie trzeba nic umieć, a i zarobki niezłe, i w telewizji być można,

    Właśnie... i jeszcze pochwalić się swoimi potrzebami seksualnymi...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2003-07-10 12:15:01
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie... i jeszcze pochwalić się swoimi potrzebami seksualnymi...

    No i jeździć po pijaku (immunitet)

  • 9. Data: 2003-07-10 12:53:54
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Sviodo <s...@w...pl> napisał(a):

    > OHP...
    > Podobno placa juz od 2pln za godzine ;>

    Brutto czy netto ?

  • 10. Data: 2003-07-11 08:30:48
    Od: "Anna Michalak" <a...@N...gazeta.pl>

    JMS <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wejsciu do unii moze to bedzie jedno z najbardziej potrzebnych wyksztalcen.

    Osobiscie nie liczylabym na to ze po wejsciu do UE otwrza sie ogromne drzwi
    do pracy w strukturach UE. jesli teraz wybierasz sie na studia to za 5 lat
    sytuacja może byc juz kompletnie inna. Ja wybierajac 5 lat temu stosunki
    nawet o UE nie myslalam, bo to sie wydawalo nierealne. Przykład powyzej jest
    podobny. A wracajac do mysli o stosunkach +Ue, to skonczenie stosunkow nie
    gwarantuje pracy tam, przechodzi sie testy tak jak inni, rodzaj dyplomu nie
    jest istotny. A z kolei w Polsce przy obsłudze funduszy i tak licza
    sie "inne" atuty niż studia.

    Pozdrawiam

    AM