PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca? Czy w ogóle jest?

  • 11. Data: 2003-12-11 21:42:07
    Temat: Re: Praca? Czy w ogóle jest?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Brodek" <B...@O...pl> napisał w wiadomości
    news:brak5u$b3$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mnie

    A kto ci powiedzial, ze bez pracy robili?

    > Częściej zrobili MBA na koszt firm,

    A kto ci powiedzial, ze na koszt firmy?

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 12. Data: 2003-12-11 21:57:48
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Thu, 11 Dec 2003 18:56:51 +0000 (UTC), gdy "Agnieszka
    Rusak" <a...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    >Warszawie. W trakcie studiów miałam okazję zdobywać ogólne wykształcenie w
    >dziedzinie zarządzania i marketingu. Studia ukończyłam z oceną bardzo dobrą.
    >Należę do osób, które łatwo nawiązują kontakty i dlatego lubię pracować w
    >zespole. Jako osoba młoda i ambitna jestem zainteresowana pracą w firmie,
    >która stosuje nowoczesne metody zarządzania i szkolenia pracowników. Potrafię
    >zaangażować się i poświęcić na rzecz firmy, w której pracuję, pod warunkiem,
    >że zostanie mi dana taka szansa, aby to udowodnić.I nikt nie chce mi dać

    Przeczytałem cv z nastawieniem pracodawcy i pierwsze wrażenie to "co z
    tego?" Co z tego, że jesteś absolwentką ZiMu, mialas dobre oceny i
    zdałaś bliżej mi nieznany Preliminary English Test?

    Takich jak Ty są tysiące.

    Zrozumiałbym takiego maila gdybyś była informatykiem, inżynierem czy
    finansistą. Ale kończysz studia marketingowe, gdzie chyba uczą o
    strategii zróżnicowania, plasowaniu, USP i innych takich, a przede
    wszystkim uczą myślenia z punktu widzenia obecnych czy przyszłych
    potrzeb klienta. No, a tego u Ciebie nie widzę.

    Nie widzę na tej stronie:
    celu - jakiego stanowiska szukasz,
    doświadczenia - co konkretnie osiągnęłaś?
    tego, co pokazuje, że jesteś interesującą osobą (a pewnie jesteś :)

    To co Ci mogę poradzić to zajrzeć do literatury, mnie spodobała się mała
    książeczka: Paul McGee "Jak napisać CV", Wydawnictwo RM 2002. (16zł).

    Powodzenia! :)

    pzdr
    r.

  • 13. Data: 2003-12-11 22:07:17
    Od: jurson <j...@o...pl>

    Użytkownik Agnieszka Rusak napisał:

> [...]
    > Należę do osób, które łatwo nawiązują kontakty i dlatego lubię pracować w

    Tyle wytrwałem i więcej mało kto przeczyta w tym stylu.

  • 14. Data: 2003-12-11 23:38:05
    Od: "Agnieszka Rusak" <a...@g...pl>

    Dziękuję wszystkim za opinie właśnie dziś dostałam odpowiedź i znalazłam
    pracę a więc to moje CV nie jest aż takie złe
    Pozdrawiam
    AR

  • 15. Data: 2003-12-11 23:47:34
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Dziękuję wszystkim za opinie właśnie dziś dostałam odpowiedź i znalazłam
    > pracę a więc to moje CV nie jest aż takie złe

    Gratulacje!!!
    Mam nadzieje, ze bedziesz z niej zadowolona.

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 16. Data: 2003-12-12 00:01:37
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Dziękuję wszystkim za opinie właśnie dziś dostałam odpowiedź i znalazłam
    > pracę a więc to moje CV nie jest aż takie złe
    gratuluję. Nie pisałem że jest złe tylko że trzeba nad tym pracować. Ważne
    jest w cv żeby tak napisać, żeby potencjalny pracodawca chciał zaprosić na
    rozmowę. A wtedy juz jest zupełnie inna rozmowa.

    A z dokumentu co do którego padło zapytanie za dużo nie wynika. i pare osób
    ci opisało dlaczego jest to mało czytelne.

    małe pytanie OT: co to za firma, która w czasie pomiędzy 19:56 a 0:38 daje
    odpowiedź o tym że się jest przyjętym do pracy?

    > Pozdrawiam
    > AR
    gromax

  • 17. Data: 2003-12-12 00:29:35
    Od: "FIX.XXI" <fix.xxi@(nawiasy i spacje wycinamy)gazeta. pl>

    gromax wrote:

    > małe pytanie OT: co to za firma, która w czasie pomiędzy 19:56 a
    > 0:38 daje odpowiedź o tym że się jest przyjętym do pracy?

    mozna miec tylko nadzieje, ze rekrutacja w takich godzinach nie odbiega
    forma od innych

    --
    FIX.XXI

  • 18. Data: 2003-12-12 07:02:44
    Od: "Pawel Biel" <p...@N...pw.edu.pl>

    gromax wrote:
> [...]

    Szczerze mówiąć Twoje CV mi (jako informatykowi) się nie podoba.
    Dlatego, że:
    - "(Sun Solaris, HP-UX, SCO, wszystkie WIN, różne linuxy, NOVELL),"
    WIN??? kto tak pisze w CV
    różne linuxy? też nie brzmi za dobrze
    Jeśli już piszesz o OSach to używaj ich całych poprawnych nazw

    -"Personal Multimedia Computers ( PMC Warszawa) - oprogramowanie
    multimedialne, "
    Co oprogramowanie multimedialne? Pisałeś, kopiowałeś, sprzedawałeś ?

    -"Nazwa firmy zlecenie na rzecz Price Waterhouse"
    To się pisze PricewaterhouseCoopers !!!!

    Z innych rzeczy...
    -"zarządzanie kserokopiarką " to brzmi śmiesznie u informatyka
    - raz piszesz HP UX a innym razem HP-UX

    Tyle na szybko.
    Poza tym poprawcowałbym nad rozłożeniem przestrzennym textu.

    --
    pozdrawiam
    Paweł Biel

  • 19. Data: 2003-12-12 07:30:04
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    dzięki za odp.

    > Szczerze mówiąć Twoje CV mi (jako informatykowi) się nie podoba.
    > Dlatego, że:
    > - "(Sun Solaris, HP-UX, SCO, wszystkie WIN, różne linuxy, NOVELL),"
    > WIN??? kto tak pisze w CV

    masz rację

    > różne linuxy? też nie brzmi za dobrze
    > Jeśli już piszesz o OSach to używaj ich całych poprawnych nazw

    To było napisane świadomie.

    > -"zarządzanie kserokopiarką " to brzmi śmiesznie u informatyka
    spójrz jaki to był etap mojego rozwoju. poza tym gdybym uznał że nie było to
    istotne w rozwoju zawodowym to bym tego nie napisał. Czy brzmi śmiesznie?
    może trochę, ale daje obraz że poza zarządzaniem
    siecią./komputerami/serwerami/oprogramowaniem zajmowałem się czymś innym. Bo
    zarządzanie tym kserem akurat wpływ na moją wydajność - był okres kiedy
    siedziałem tylko przy nim. Takie są realia.
    -"Personal Multimedia Computers ( PMC Warszawa) - oprogramowanie
    > multimedialne, "
    > Co oprogramowanie multimedialne? Pisałeś, kopiowałeś, sprzedawałeś ?

    ewidentna niedoróbka

    > -"Nazwa firmy zlecenie na rzecz Price Waterhouse"
    > To się pisze PricewaterhouseCoopers !!!!

    nie wypowiadam się, tym bardziej że już są IBM BCS (krócej)

    > Z innych rzeczy...
    > -"zarządzanie kserokopiarką " to brzmi śmiesznie u informatyka
    > - raz piszesz HP UX a innym razem HP-UX
    słuszna uwaga

    > Tyle na szybko.
    > Poza tym poprawcowałbym nad rozłożeniem przestrzennym textu.
    za dużo/za mało? nie jest poukładany? może cos innego?

    dzięki za uwagi, jak pisałem - taki dokument żyje . I mam nadzieję że
    dopracuję się w końcu w pełni zadawalającego.

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2003-12-12 13:25:37
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    Teq <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak ich bylo bez pracy stac na zrobienie MBA to jakos nie wzbudza to we mnie
    > wspolczucia

    A czemu zakładasz że bez pracy?
    I czemu nie jest Ci ich szkoda? Uważasz że jak ktoś ma/miał kasę to już
    zasługuje na bezrobocie?

    pzdr
    konlin