PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca? Czy w ogóle jest? › Re: Praca? Czy w ogóle jest?
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca? Czy w ogóle jest?
    Date: Thu, 11 Dec 2003 22:57:48 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Thu, 11 Dec 2003 18:56:51 +0000 (UTC), gdy "Agnieszka
    Rusak" <a...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Jestem absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w
    >Warszawie. W trakcie studiów miałam okazję zdobywać ogólne wykształcenie w
    >dziedzinie zarządzania i marketingu. Studia ukończyłam z oceną bardzo dobrą.
    >Należę do osób, które łatwo nawiązują kontakty i dlatego lubię pracować w
    >zespole. Jako osoba młoda i ambitna jestem zainteresowana pracą w firmie,
    >która stosuje nowoczesne metody zarządzania i szkolenia pracowników. Potrafię
    >zaangażować się i poświęcić na rzecz firmy, w której pracuję, pod warunkiem,
> [...]

    Przeczytałem cv z nastawieniem pracodawcy i pierwsze wrażenie to "co z
    tego?" Co z tego, że jesteś absolwentką ZiMu, mialas dobre oceny i
    zdałaś bliżej mi nieznany Preliminary English Test?

    Takich jak Ty są tysiące.

    Zrozumiałbym takiego maila gdybyś była informatykiem, inżynierem czy
    finansistą. Ale kończysz studia marketingowe, gdzie chyba uczą o
    strategii zróżnicowania, plasowaniu, USP i innych takich, a przede
    wszystkim uczą myślenia z punktu widzenia obecnych czy przyszłych
    potrzeb klienta. No, a tego u Ciebie nie widzę.

    Nie widzę na tej stronie:
    celu - jakiego stanowiska szukasz,
    doświadczenia - co konkretnie osiągnęłaś?
    tego, co pokazuje, że jesteś interesującą osobą (a pewnie jesteś :)

    To co Ci mogę poradzić to zajrzeć do literatury, mnie spodobała się mała
    książeczka: Paul McGee "Jak napisać CV", Wydawnictwo RM 2002. (16zł).

    Powodzenia! :)

    pzdr
    r.