PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca? Czy w ogóle jest?

  • 21. Data: 2003-12-12 13:28:54
    Temat: Re: Praca? Czy w ogóle jest?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    Lesio5 <I...@w...pI> napisał(a):

    > Znam ludzi z MBA co szukali kilka miesiecy pracy...

    A od kiedy to MBA zwalnia z szukania pracy? Przecież to o niczym nie świadczy,
    szkół mających ten program w ofercie jest tyle że jego znaczenie znacznie spadło.

    pzdr
    konlin

  • 22. Data: 2003-12-12 23:57:37
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-12-11 21:44, Użytkownik gromax napisał:

    Niestety powiem Ci, że Twoje CV wygląda odpychająco. Jest za dużo
    informacji w nim, zagmatwane, trzeba się zastanawiać co i jak.

    CV powinno być zwięzłe i nie powinno być wyczerpujące. Powinno jedynie
    zachęcić pracodawcę.

    Wykształcenie wyższe niepełne ma sie gdy ukończyło się studia bez obrony
    pracy. Jeśli ukończyło się tylko 2 lata, to niestety dalej ma się średnie.

    --
    Pozdrawiam, Witiia

    (rodzaj męski ku ścisłości)

  • 23. Data: 2003-12-13 18:21:21
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ile jest takich firm, ktore doplacaja do studiow (a przy MBA to niemale
    > pieniadze) bez koniecznosci podpisania kilkuletniej lojalki? Poza tym na
    > studia MBA nie wysyla sie podrzednych pracownikow.

    Swego czasu dość dużo.
    Lojalka jest dla pracownika a nie pracodawcy.
    Nie wysyła się podrzędnych. Wysyła się najlepszych i ... najdroższych. A
    kiedy firma ma już ugruntowana pozycję na rynku i trzeba jej tylko
    "doglądać" i ciąć koszty to oni pierwsi idą w odstawkę. Iluż wreszcie
    prezesów może mieć jedna firma?...

    > No chyba ze gora totalnie bezmyslna - wtedy wszystko jest mozliwe;)

    Nie. Po prostu dostosowuje się do sytuacji rynkowej. Dba też o własne
    stołki, bo młody wilk z wewnątrz to zagrożenie a jak się go wyrzuci to
    zostanie co najwyżej kundelkiem...

    Pzdr
    Brodek

  • 24. Data: 2003-12-15 06:00:21
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Niestety powiem Ci, że Twoje CV wygląda odpychająco. Jest za dużo
    > informacji w nim, zagmatwane, trzeba się zastanawiać co i jak.

    a dokładniej? nie wiem co masz na myśli mowiąc "zagmatwane". nieczytelny
    układ? jakieś błędy?

    > CV powinno być zwięzłe i nie powinno być wyczerpujące. Powinno jedynie
    > zachęcić pracodawcę.

    to zależy. Ja na przykład wychodzę z założenia że piszę tyle ile uważam za
    konieczne. Nie zwróciłes uwagi ze jest to tylko "papier" wystawiony jako
    ogólnodostępny? skąd przypuszczenie że akurat w tej wersji idzie do
    pracodawcy?

    > Wykształcenie wyższe niepełne ma sie gdy ukończyło się studia bez obrony
    > pracy. Jeśli ukończyło się tylko 2 lata, to niestety dalej ma się średnie.

    I to jest mój minus. Ale - to co tu napisałeś jest tylko kwestią
    nazewnictwa. Nie jest to pismo urzędowe, nie jest potrzebny 100% formalizm.
    Jak wyżej zaznaczyłeś - "powinno jedynie zachęcić pracodawcę". A co go
    bardziej zachęci - "niepełne wyższe" czy "średnie" ? Tym bardziej że nie
    jest to pozostawione bez uzupełnienia, co mam na myśli

    ponadto, nie uważam że ten styl pisania mam zły. od ponad 6 lat (a może już
    7 ???) działam na rynku IT i jak na razie udało mi sie współpracować z
    wieloma dużymi, średnimi i tymi zupełnie małymi. Wiem co w moim życiorysie
    jest plusem a co minusem. Staram się zawrzeć wszystko co istotne. Skutkuje
    to tym, że często jestem zapraszany na rozmowy. to dla mnie właściwy
    wyznacznik poprawności lub niepoprawności kompozycji, widoku, zawartości
    etc.

    i poza tym dzięki z góry za info o tym co dla ciebie jest nieczytelne

    > --
    > Pozdrawiam, Witiia
    >
    > (rodzaj męski ku ścisłości)

    gromax
    (od kiedy imię Witia miało by być żeńskie?)

  • 25. Data: 2003-12-15 13:08:03
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Agnieszka Rusak" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w
    > Warszawie. W trakcie studiów miałam okazję zdobywać ogólne wykształcenie w
    > dziedzinie zarządzania i marketingu. Studia ukończyłam z oceną bardzo
    dobrą.
    > Należę do osób, które łatwo nawiązują kontakty i dlatego lubię pracować w
    > zespole. Jako osoba młoda i ambitna jestem zainteresowana pracą w firmie,
    > która stosuje nowoczesne metody zarządzania i szkolenia pracowników.
    Potrafię

    A jestes zainteresowana praca, jaka jest na rynku?
    Bo marzenia ma kazdy, ale nie jest powiedziane ze kazde marzenie
    musi sie spelnic w tej chwili.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl