PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krajowy rejestr długów

  • 1. Data: 2003-12-11 19:56:34
    Temat: Krajowy rejestr długów
    Od: "Anna Dolinska" <a...@p...pl>

    Witam,własnie dostałam propozycję-zaproszenie na szkolenie połączone z
    rekrutacją do KRD. Cały sęk w tym , że ma sie ono odbyć we wrocławiu(jestem
    z Wawy) jeśli podpiszą ze mna umowę pokrywają koszty wyjazdu jeśli nie
    podpiszą...oczywiście nie.Chciałam się was zapytac czy ktos miał do
    czynienia z ta instytucją i jakie sa wrażenie i doświadczenia.
    pozdrawiam
    AD

  • 2. Data: 2003-12-11 20:12:54
    Temat: Re: Krajowy rejestr długów
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Anna Dolinska" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wrocławiu(jestem
    > z Wawy) jeśli podpiszą ze mna umowę pokrywają koszty wyjazdu jeśli nie

    Poszukaj w archiwum. Jedna z czytelniczek grupy juz wykonala taka wycieczke
    na wlasny koszt.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 3. Data: 2003-12-11 21:43:31
    Od: "Anna Dolinska" <a...@p...pl>

    Mam prosbe, czy moglbys mi podac adres gdzie moge znalesc archiwum....?? Od
    niedawna dopiero przegladam forum i niestety nie wiem tego... Z gory
    dziekuje !

    Ania

  • 4. Data: 2003-12-12 00:03:16
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Mam prosbe, czy moglbys mi podac adres gdzie moge znalesc archiwum....??
    Od
    www.google.pl, zakładka archiwum/szukaj w archiwum i szukasz żądanego tekstu

    pzdr
    gromax

  • 5. Data: 2003-12-12 05:45:17
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Mam prosbe, czy moglbys mi podac adres gdzie moge znalesc archiwum....??
    Od
    > niedawna dopiero przegladam forum i niestety nie wiem tego... Z gory
    > dziekuje !

    Prosze
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&group=pl

  • 6. Data: 2003-12-12 13:05:53
    Od: "Yrr" <a...@o...pl>

    tez dostalem taka propozycje i zastanawiam sie czy warto, a pozatym nawet
    nie chca powiedziec czy jest zwracane paliwo jak sie do ludzi jezdzi :(
    pzdr.
    Yrr