PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za zgrywanie filmow?

  • 1. Data: 2003-12-11 18:12:50
    Temat: ile za zgrywanie filmow?
    Od: "Luke" <l...@w...pl>

    Witam wszystkich!
    Mam mozliwosc dorobienia przy zgrywaniu, malym montazu filmow i nagrywaniu
    tego na plytki (CD i DVD), jednak nie mam pojecia ile moge za to oczekiwac.
    Bardzo prosze o jakies informacje na ten temat

    Z grory dziekuj
    Luke

  • 2. Data: 2003-12-13 23:52:57
    Temat: Re: ile za zgrywanie filmow?
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > tego na plytki (CD i DVD), jednak nie mam pojecia ile moge za to oczekiwac.
    > Bardzo prosze o jakies informacje na ten temat

    zalezy, jakie to filmy - mysle, ze od roku w zawiasach do 10 bezwarunkowej
    odsiadki... ;)

    a powazniej - ustal sobie jakas stawke godzinowa/dzienna/tygodniowa i stosuj ja.

    pozdrawiam,

    glos