PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozapłacowy system wynagrodzeń

  • 11. Data: 2008-08-28 19:13:33
    Temat: Re: Pozapłacowy system wynagrodzeń
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > No nie przesadzaj z tymi cenami.
    > Niezły komputer (z monitorem), z wbudowaną kartą ATi można mieć za 1,5k.
    > Wystarczy spokojnie na 3-4 lata, chyba że intensywnie grasz w nowości.
    > A laptop wystarczający do tych celów to koszt 2000-2500. I też na dłużej
    > niż na 2 lata.

    DDell E5500 z 3letnia gwarancja, Core2duo 2.53GHz, 2GBRAM, 160GB HDD,
    Vista Business i Office Pro kosztuje 5400 netto - bez monitora, docka,
    torby.

    Czy za 2 lata to bedzie komfortowy sprzet - smiem watpic.

    Wieslaw

  • 12. Data: 2008-08-29 20:23:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 28.08.2008 Wwieslaw <u...@o...pl> napisał/a:

    > DDell E5500 z 3letnia gwarancja, Core2duo 2.53GHz, 2GBRAM, 160GB HDD,
    > Vista Business i Office Pro kosztuje 5400 netto - bez monitora, docka,
    > torby.

    A takie Acery kosztują poniżej 2500. I? Do odpalania office za dwa lata
    nie wystarczy, bo?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2008-09-01 12:27:31
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > A takie Acery kosztują poniżej 2500. I? Do odpalania office za dwa lata
    > nie wystarczy, bo?

    bo się rozpadnie do tego czasu :)

    e.

  • 14. Data: 2008-09-09 11:41:42
    Od: gosmo <g...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Ale jakie to wynagrodzenie- to żadne wynagrodzenie, jeśli mam mieć
    > telefon firmowy w domu, to ja zazwyczaj żądam podwyżki. Laptop zostawiam
    > w firmie - po co mam się zdżwigiwać? Lepiej nie wyskakiwać z takimi
    > udogodnieniami, bo znam wiele osób podobnych do mnie, którzy tylko
    > wyśmieją takie "wynagrodzenie".

    Wspomnij o pozostałych udogodnieniach i napisz dlaczego ma tak źle.

  • 15. Data: 2008-09-09 13:10:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    gosmo pisze:

    > Wspomnij o pozostałych udogodnieniach i napisz dlaczego ma tak źle.

    Nie napisałem, że ma tak źle, tylko, że wymienionych tu elementów nie
    traktowałbym jako wynagrodzenia. Dla mnie i dla wielu osób nie ma to
    żadnego znaczenia.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 16. Data: 2008-09-09 13:12:32
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie napisałem, że ma tak źle, tylko, że wymienionych tu elementów nie
    > traktowałbym jako wynagrodzenia. Dla mnie i dla wielu osób nie ma to
    > żadnego znaczenia.

    Pewnie masz własnego laptopa, burżuju. ;->

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''I'm a doctor. My reasons are confidential.''
    --Aeon Flux

  • 17. Data: 2008-09-10 06:09:37
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Pewnie masz własnego laptopa, burżuju. ;->

    to przecież żaden problem mieć lapka, pozostaje tylko pytanie "co to za
    komputer". I tu już odpowiedzi możesz mieć w dowolnym zakresie :) (dla
    przykładu w allegro znalazłem jakiegoś "compaka" z prockiem 486 za 50
    zł, co chyba nie jest wygórowana ceną a w98 na tym pójdzie)